حوادث

عزای عروسی در گلستان!

اطلاعات Aftab:

کورونا از اوایل ماه مارس در کشور گسترش یافته است ، به دنبال آن استان گلستان و به تدریج به حد خود رسیده است. هدف از این محدودیت ها شکستن زنجیره انتقال و جلوگیری از گسترش بیشتر آن در سطح جامعه است.

تحمیل این محدودیت ها و همکاری مردم باعث شد که از هفته دوم فروردین ماه تعداد بیماران کورونا در استان کاهش یابد و پس از آن تعداد بیماران بسیار کم باقی بماند. حدود 2 ماه اما از اواخر ماه ژوئن ، ویروس در استان دوباره ظهور کرده است و تعداد بیماران بستری چهار برابر شده است.

عزاداری عروسی در گوستین!

معاینه نشان داد که علت اصلی عود بیماری عروق بیماری کرونا حضور افراد در جلسات به ویژه عروسی ها بدون رعایت پروتکل های بهداشتی است. عروسی که نه تنها طعم و مزه زوج و اطرافیان آنها را شیرین نمی کند بلکه تلخی عروسی بعد از شنیدن مریض در عروسی را می توان برای همیشه به خاطر آورد. .

این اقدام کورونا مقامات استانی را به مداخله ترغیب کرد و روز یکشنبه ستاد استانی ضد گاستین گاستین ممنوعیت ازدواج در همه مناطق عمومی و خصوصی را تصویب کرد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی دانشگاه گلستان در مورد تأثیر ازدواج در شیوع عروق بیماری کرونا گفت: “هفته گذشته من به اخترشناس بلوچ بازل ، جایی که بیشتر بیماران عروقی بودند مراجعه کردم. از شهر در بیمارستان است. ” تقریباً تمام بیماران تاج من پرسیدند که چگونه فکر می کنید ویروس دارید که می گوید “من به عروسی رفتم”.

عبدالرضا فاضل گفت: “من حتی از پزشک بیمارستان پرسیدم که وی چگونه به ویروس منقبض شده است و گفتم:” عروسی دختر من است. “

وی گفت: “هدف ما از محدود كردن سالن پذیرش و ممنوعیت وقایع فقط روی مشاغل خاص متمرکز نشده است.” این تصمیم بر اساس آنچه بیمار درباره ویروس گفته بود گرفته شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان اظهار داشت: دلیل تعطیلی سالن پذیرش این است که پروتکل های بهداشتی با ظرفیت 50٪ و استفاده از سد تقریباً همیشه مشاهده نمی شود.

معاون صدراعظم علوم پزشکی دانشگاه گلستان همچنین گفت: مهمترین دلیل بالای تاج در گلستان ، مشارکت مردم در عروسی است و گفت: “کافیست و بعد از آن در زمان مناسب جشن بگیرید.” .

سراج الدین عارف نیا اظهار داشت: در بعضی از عروسی ها ، در حالی که بسیاری از آنها حضور دارند ، میهمانان حتی سعی می کنند دست تکان دهند.

وی گفت: خانواده ها باید فکر کنند که با دعوت میهمانان به عروسی می توانند منشأ بیماری یا مرگ خویشاوندان و عزیزانشان باشند.

افرینیا خاطرنشان کرد: در یکی از روستاهای استان که ما مرگ و میر کرونری نداشتیم ، پس از برگزاری دو ازدواج در این روستا ، چهار مورد بیماری کرونا داشتیم.

معاون درمان بالینی دانشگاه علوم پزشکی گلستان با تأیید اینکه میزان پذیرش بیمار برای ترخیص بیشتر است ، افزود: برخی بیمارستان ها به حد سرانه و تعداد بیماران موجود در این مرکز رسیده اند. همه پزشکان رشد کردند. افزایش بستری در بیمارستان ، مراقبت از بیماران را دشوار می کند و این باعث افزایش مرگ و میر می شود. در ماه های می و ژوئن میزان مرگ و میر روزانه ما صفر یا یک بود ، اما طی دو هفته گذشته متوسط ​​مرگ روزانه در استان شش تا هفت بوده است.

کورونا به مرگ و سختی برای بیماران و خانواده های آنها ختم نمی شود. مسئله مهم دیگری که باید در مورد بیماری عروق بیماری کرونا قلبی در نظر گرفت ، تأثیر این بیماری است که حتی سه ماه پس از بهبودی ، برخی از بیماران هنوز عوارض جانبی از جمله سرفه شدید و تنگی نفس دارند. است.

یک متخصص ریه می گوید: “بیماری قلبی و عروقی بر عوارض جدی و مزمن ریه تأثیر می گذارد.” بیماری انسدادی مزمن ریوی ، که اغلب بعد از بیماری انسداد مزمن ریوی رخ می دهد ، یک اختلال عصبی است و سرفه یکی از این عوارض است.

بابک پیوندی افزود: “درمان بیماری مزمن ریه بسیار دشوار است و نیاز به پیگیری شدید بیمار دارد.” بیماران باید هفتگی تحت نظر پزشک خود قرار بگیرند.

عضو دانشکده علوم پزشکی گلستان با بیان اینکه این ویروس همچنین باعث درگیری سیستم عصبی مرکزی ، درگیری دستگاه گوارش ، دستگاه گوارش می شود ، گفت: ما درک کاملی از پیامدهای مزمن این بیماری نداریم. روده و بیماری های قلبی برای برخی از بیماران نیز وجود دارد.

وی با اشاره به شدت آلرژی در بیماران مبتلا به بیماری عروق بیماری کرونا قلب. این افراد ، که آلرژی آنها رو به وخامت است ، ممکن است نسبت به بو بوی سیگار حساسیت نشان دهند. درمان این بیماران معمولاً 2 هفته تا 1 ماه طول می کشد.

بهتر است از یک شب یا یک شب تلخی و غم و اندوه که می تواند یک عمر دوام نیاورد لذت نبرید.

دکمه بازگشت به بالا