اجتماعی

تداوم تعطیلی دستگاه‌های اجرایی و مدارس در گلستان/ دورکاری ادارات در شنبه و یکشنبه

سلام آنلاین/ گلستان گلستان گفت: برای کنترل مصرف گاز، اداره گلستان در روزهای شنبه و یکشنبه 24 و 5 آذرماه به صورت راه دور و مدارس نیز از راه دور کار خواهند کرد.

علی محمد زنگنه روز جمعه سوم آذرماه در نشست خبری گفت: با توجه به ادامه سرما و افزایش مصرف گاز و در راستای کنترل استفاده از فعالیت های استانی گلستان علاوه بر خدمات و امداد و نجات. تجهیزات فردا و فردای آن روز شنبه و یکشنبه 24 و 25 آذرماه موجود می باشد، کار از راه دور می باشد.

وی با تایید غیبت دو روزه مدرسه گلستان و برگزاری کلاس ها در فضایی شاد گفت: فقط امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم الزامی است.

حاجی گلدی کر، معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری گلستان نیز گفت: با توجه به سردی هوا و به منظور تامین پایدار و نیاز به مدیریت، پیامدهای افزایش مصرف انرژی دستگاه اجرایی استان گلستان به جز برای مرکز درمانی، امداد و پلیس، از راه دور کار خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این بانک با هماهنگی دبیر ستاد هماهنگی استان گلستان تنها دو شعبه در پایتخت دارد، یکی در استان ها و یک شعبه در شهرستان هاست که تقریباً به طور کامل اقدام شود. و با خوشحالی فقط امتحانات نهایی پایه نهم و دوازدهم شامل می شود.

معاون توسعه، مدیریت و منابع استانداری گلستان بر لزوم صرفه جویی در مصرف گاز و برق تاکید کرد و تاکید کرد: شرکت گاز استان موظف به نظارت بر کیفیت اجرای پروژه و گزارش دهی است.در جزئیات نتایج و تحلیل بار، لطفا به معاونت هماهنگی امور عمرانی و اداره کل بازرسی استانداری اطلاع رسانی فرمایید.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا