عمومی

۵۰ درصد زمین مورد نیاز طرح ملی مسکن در گلستان تأمین شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین مهدی ملک شامگاه شنبه در جلسه شورای مسکن گلستان: سلام در شوراهای مسکن استان ها برای شهرهای کردکوی، بندرترکمن، کلاله و گنبد و در شهرهایی که زمین واگذار شده یا در. افتخار و احترام تامین می شود، در حال طراحی و تفکیک زمین هستیم و پس از آن به ساخت زمین ادامه خواهیم داد.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان افزود: با چند پیمانکار وارد مذاکره شده ایم و بهره برداری از مسکن آنلاین در گرگان، گنبدکاووس و بندرترکمن به زودی انجام می شود.

وی افزود: 50 درصد زمین نیاز داشتن بودجه طرح ملی مسکن با توافق وزیر راه و شهرسازی و سازمان ثبت اسناد و املاک تامین می شود.

ویژگی وی تصریح کرد: علاوه بر 250 هکتار زمین قبلی که داریم، در حال واگذاری زمین به نام اقامتگاه ملی هستیم و در مجموع 450 تا 500 هکتار در صورت نیاز تامین می شود. برای نیمی از نامزدها.

3200 اقامتگاه ملی در دست اجرا داریم و برای آنلاین ماه و ممنوعیت برای 3000 دستگاه دیگر قرارداد می بندیم.

وی افزود: 90 هزار نفر در استان متقاضی مسکن ملی هستند و بر اساس سرشماری تاکنون دو سوم متقاضیان مسکن ملی هستند.

ملک اظهار داشت: مشارکت متقاضیان نیز مهم است.

مدیرکل راه و شهرسازی گلستان او تایید کردجذب متقاضی و تامین زمین مهمترین چالش مسکن ملی است چرا که هم باید زمین تهیه شود و هم اسناد مالکیت واگذار شود.

? در باره صاحب یک صنایع دستی محلی در بافت فرسوده گفت: کسانی که در منطقه آسیب دیده در استان شروع به ساخت و ساز کردند متضرر می شوند صددرصد تخفیف پروانه بگیرید.

ویژگی وی گفت: یکی دیگر از مزایای بافت فرسوده این است که نیاز به زیرساخت ندارد و به این ترتیب پروژه ملی مسکن در بافت فرسوده بافت فرسوده را تعمیر می کند و هرکسی می تواند خانه را در بافت فرسوده خود تعمیر کند. و ایمنی و دوام را فراهم می کند.

دکمه بازگشت به بالا