عمومی

استغفارگلستانی هادرشب نوزدهم رمضان/طنین الغوث لیالی قدر آسمانی شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین – گروه استان: شب قدر نعمت ویژه خداوند متعال برای مسلمانان است، طبق حدیث هیچ قومی نمی تواند از بینش ها و مواهب خاص خداوند بهره مند شود. لیلا قدر و به ویژه شب قدر مهمترین شب سال در فرهنگ اسلامی است.

با توجه به آیه سوره قدر که در وصف ارزش شب قدر آمده است، ارزش امشب بیش از هزار ماه است.

در حدیث هفتیمان اختر تابناک امت و ولایت، ماه رمضان به عنوان بهترین ماه سال و شب قدر به عنوان قلب ماه رمضان معرفی شده است.

علاوه بر همه توصیه های بزرگان، وقوع حوادثی در تاریخ اسلام، اهمیت این شب را برای شیعیان دو چندان کرده است. ضربت خوردن حضرت علی (ع) در شب نوزدهم و شهادت آن حضرت در شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان بر اهمیت این شب ها می افزاید و بسیاری از مومنان امشب علاوه بر توجه به عمل معرفی شده این شب ها. مردم گرگان و دیگر شهرها و روستاهای گلستان در مراسم ویژه امشب حضور پیدا می کنند و سعی می کنند برای بهره مندی از فیض این شب های عزیز، از خود غافل نشوند.

الغوث، الغوث، خلصنا، من در جهنم هستم

مردم خداجو و روزه دار گرگانی شامگاه یکشنبه همزمان با شب نوزدهم ماه مبارک رمضان و شب محتمل شب قدر در مرکز مذهبی شهر حاضر شدند.

التماس گلستانی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بهشت ​​می شود / طنین الغوث

مولی المحدین و دوست دخترش در شب اول قدر با ندای «الغوث الغوث خلسنه من الانار» شب را به سحر سپردند. مساجد تکایا و حسینیه‌های گرگان و سایر نقاط استان گلستان مملو از روزه‌دارانی است که در سوگ سرور مهربان خود عزادار هستند.

شبهه و دعای مؤمنان و متدینین به شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در گرگان به یاد نماز شب امام علی با معبودش در جنگل کوفه جلوه خاصی بخشیده است.

بایستید وب سایت حمایت شده

جمع کثیری از مومنان و روزه دارانی که پیش از ورود به مسجد برای شرکت در مراسم شب اول قدر به مسجد وحدت گرگان رفته بودند، عمداً به کانون حمایت از ایتام و خیرین کمیته امداد فعلی پیوستند. فیوضات با زیارت و بهره مندی از خیر، امشب یک یا چند یتیم را تحت حمایت خود گرفت و برخی شب اول لیلای قدر را بهترین فرصت برای اهدای خون به تو مریض کردند.

مسجد گرگان در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان جمعیت زیادی به ویژه جوانان گرگانی را آماده می کند تا از خداوند متعال برایشان طلب آمرزش کنند.

تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری آغاز یک شب پربار و معنوی در مسجد جامع گرگان است. همخوانی کلمه بهشت، قلب مخاطبان را برای خدمت بیشتر در برابر محتوای الهی آماده می کند.

التماس گلستانی در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان بهشت ​​می شود / طنین الغوث

خدا تو را حفظ کند.

تلاوت جوشن کبیر مداح اهل بیت (علیهم السلام) و نوای «بک یا الله» مسجد را پر کرد. مرد سیاه چهره با قرآن و تلاوت القاعده…

تمام مسجد مملو از مومنانی است که در اسرارآمیزترین شب سال دستان خود را به سوی آسمان بلند کرده و دعا می کنند. زن و مرد، پیر و جوان، قرآن را بر سر بگذارند و دستان خود را به سوی آسمان بلند کنند تا رحمت خدا شامل حالشان شود.

در خیابان ها و کوچه های منتهی به مسجد، عده ای از خانواده ها از داخل ماشین های خود در این مراسم شرکت می کردند و همسایه ها و همسایه ها نیز جلوی خانه های خود فرش و قالیچه پهن کردند.

برخی از خیرین و موسسات مردم نهاد گلستانی نیز بسته های غذایی و هدایایی را بین نیازمندان به ویژه در مناطق نیازمند و مناطق و حومه شهر توزیع می کنند.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان، شب قدر امسال در 50 امامزاده استان در حال برگزاری است که از این تعداد 10 امامزاده ویژه برنامه دارند.

امامزادگان محمد بن جعفر صادق و محمد بن زید (ع) آزادشهر، امامزاده قاسم (ع) دلند رامیان، امامزاده مجید (ع) و ابراهیم (ع) النگ کردکوی، امامزاده عبدالله (ع) کلاله، امامزاده عبدالزا نور (ع)، ( ع) امامزاده نه تن (ع) و امامزاده علی اکبر (علیه السلام) در منطقه اسپوم گرگان، امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس از امامزاده های برجسته استان گلستان است که عزاداری و روضه خوانی برپا می کرد.غذاهای فراوان. مردم گلستان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، بر اساس بیانات مقام معظم رهبری، سرنوشت مومن در شب قدر نوشته شد. عزاداران گلستانی در شب اول قدر و شب نوزدهم ماه مبارک سعی کردند بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنند. ماه رمضان با اشک و پوزش و توبه.

دکمه بازگشت به بالا