عمومی

قاری گلستان عنوان قهرمان قرآنی جهان اسلام را کسب کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیرحسین رحمتی، جوان گلستانی، در نظرسنجی از نمایندگان ۳۳ کشور شرکت کننده در سی و نهمین دوره مسابقات بین المللی قرآن، مقام اول را از آن خود کرد، جایزه وی از آیت الله سید ابراهیم رئیسی.

نشست خبری مدیرکل هدایا و امور خیریه گلستان عصر چهارشنبه او تایید کرد: استاد امیرحسین رحمتی نایب قهرمان اول قرآن کریم در سی و نهمین مسابقه بین بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران برگزیده شد.

حجت‌الاسلام روح‌الله سلیمانی فرد توضیح می‌دهد: وی در سال 1400 در مرحله چهل و چهارم، نایب قهرمان مسابقات منطقه‌ای استان‌های غرب کشور شد و توانست در شهریور ماه سال گذشته به مرحله استانی راه یابد.

وی ادامه داد: پس از موفقیت در این دوره به عنوان نماینده گلستان در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری شرکت کرد و با تلاش خود مقام اول مسابقات را کسب کرد.قرآن کریم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشوری ایران و نماینده ایران در سی و نهمین دوره مسابقات. جمهوری اسلامی در مسابقات بین المللی قرآن حضور یافت.

سلیمانی فرد افزود: با تلاش تمام وقت در مرحله مقدماتی بین 149 شرکت کننده از 80 کشور جهان مقام اول را کسب کردند و در مرحله نهایی به عنوان نفر اول مسابقات قرآن انتخاب شدند. به عنوان قهرمان قرآن جهان اسلام معرفی شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در پایان این مسابقات که 13 اسفندماه برگزار می شود، قرائت نهایی با حضور رئیس جمهور خواهند داشت.

دکمه بازگشت به بالا