اجتماعی

شناسایی نوع جدیدی از کرونا ویروس در انگلستان

سلام آنلاین / کرمان وزیر بهداشت انگلیس از شناسایی ویروس جدید در این کشور خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از بی بی سی. وزیر بهداشت انگلیس مت هانکوک گفته است که حداقل 60 مقام مختلف محلی در کشور عفونت های کوویید را ثبت کرده اند.

وی گفت: “به سازمان بهداشت جهانی اطلاع داده شده و دانشمندان انگلیسی در حال بررسی دقیق ویروس هستند.”

وزیر بهداشت انگلستان تأکید کرده است که در حال حاضر هیچ توضیحی در مورد ویروس جدید وجود ندارد و مشخص نیست که آیا سویه جدید بیماری را تشدید می کند یا اینکه واکسن م willثر است.

وی به قانونگذاران گفت که هفته گذشته “افزایش قابل توجهی” در شیوع بیماریهای عفونی در سراسر لندن ، مناطقی از اسکس و هارتفورد مشاهده شده است.

هانکوک گفت: “ما بیش از 1000 مورد ویروس جدید کشف کرده ایم که بیشتر آنها در جنوب انگلیس است ، اگرچه حدود 60 مورد دیگر در سایر نقاط جهان کشف شده است.” “هر یک از کشورها.”

وی گفت: “ما نمی دانیم که این مقیاس توسط ویروس جدید ایجاد شده است ، اما مهم نیست که علت چیست ، اما ما باید سریع و قاطعانه برای کنترل این بیماری کشنده در انگلیس اقدام کنیم.” ” در هنگام واکسیناسیون لازم است.

پروفسور آلن مک نالی ، متخصص دانشگاه بیرمنگام گفت که آزمایشگاه آزمایش ویروس انگلیس چند هفته پیش نوع جدید آزمایشگاه را مشاهده کرده است.

وی به بی بی سی گفت: “عصبانی نشو.” این عفونت جدید به معنای مسری بودن ویروس یا جدی تر بودن یا خطرناک بودن بیماری نیست ، اما نکته مهم در این شرایط این است که باید بیشتر احتیاط کنیم.

مک نالی گفت: “تلاش می شود نوع و درک ظهور ویروس کرونا جدید توصیف شود.” داشتن یک دید آرام و منطقی از ویروس جدید مهم است زیرا تغییرات ویروس طبیعی است و ما انتظار داریم ویروس جدید با گذشت زمان ظهور کرده و سپس ناپدید شود.

“اطلاعات ژنتیکی در بسیاری از ویروس ها می تواند خیلی سریع تغییر کند و گاهی این جهش ها می توانند برای ویروس مفید باشند (با احتمال انتقال ویروس از طریق واکسن ها یا فرار از روش های درمانی) ، اما بسیاری از جهش ها تغییر نمی کنند.” هیچ تاثیری بر بیماری ندارد.

وی گفت: اگرچه ویروس ژنتیکی جدیدی ظهور کرده و در مناطقی از انگلیس و سراسر جهان در حال گسترش است ، اما این اتفاق به طور تصادفی رخ داده است ، بنابراین مهم است که هر یک از ژن های رخ داده را تغییر دهیم. ” بررسی کنید که چگونه بر رفتار ویروس تأثیر می گذارد و تا زمانی که ما این کار مهم را انجام ندهیم ، ادعا در مورد تأثیرات احتمالی ویروس قبل از افزایش سن است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا