بین الملل

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب شد

به گزارش گروه دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی بهروز ناصری را به سمت ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام منصوب کرد.

در متن بیانیه دکتر طهرانچی آمده است:

برادر عزیز دکتر بهروز ناصری

سلام و صبح بخیر

نظر به مراتب تعهد و سوابق ارزنده جناب عالی، به موجب این حکم به سمت «رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام و واحد ایلام» منصوب می شوید.

انتظار جناب عالی با بهره گیری از ظرفیت های ذهنی و مادی و نیروی انسانی دانشگاه به ویژه تقویت نقش مدیریت دانشگاه در تحقق منویات مدیران عالی رتبه در حفظ دانشگاه، گسترش فضای انقلابی و ترویج علم است. دانشگاه اسلامی و ارتقای واحدهای دانشگاهی بر اساس محورهای زیر.

1. ایجاد مبانی دینی و فرهنگی و تمرکز بر آموزش در کنار آموزش به عنوان رکن اساسی سیاست فرهنگی دانشگاه.

2-تقویت کیفیت آموزش متناسب با نیاز جامعه در طرح آمایش سرزمین

3. ارتقای سطح تحقیقات انجام شده و توسعه و استفاده بهینه از تحقیقات تحصیلات تکمیلی در حل مشکلات کشور در چارچوب طرح نظارت رایگان.

4- ترویج فرهنگ ساماندهی و اجرای نظام اداری چابک و ایجاد فرهنگ پاسخگویی و حفظ کرامت انسانی خانواده ها، دانشگاه های بزرگ و ذینفعان.

5- افزایش بهره وری تمامی عوامل در رسالت دانشگاه با تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از طریق اجرای طرح های سرمایه گذاری به منظور بسترسازی برای نوآوری فناورانه و کار اعضا بر اساس دانش خانواده بزرگ. دانشگاه.

6. صیانت از دارایی ها و سرمایه های دانشگاه با رعایت انضباط و مدیریت مالی و کاهش هزینه های غیرضروری با تاکید بر استفاده از کالای ایرانی برای تقویت و حمایت از تولید داخلی.

7. رهبری و هماهنگی یکپارچگی بین واحدهای زیرمجموعه استانی در چارچوب مأموریت، اهداف و مأموریت دانشگاه در سطح ملی و استانی و نظارت بر حسن اجرای کار در این واحدها.

8. تعامل موثر و الهام بخش با شوراها و مسئولان استانی و کمک به توسعه مناطق هوشمند در استان بر اساس برنامه ریزی دانشگاه.

امید است با تکیه بر درگاه گوهر ناب وحدت در خدمت به اسلام و مسلمین و آرمان پاک نظام جمهوری اسلامی موفق و موید باشید.

ناصری دارای مدرک دکتری و عضویت در دانشگاه آزاد ایلام است.

دکتر طهرانچی در نامه ای جداگانه از زحمات محمد میرزایی حیدری رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد ایلام تقدیر و برای وی آرزوی موفقیت کرد.

انتهای پیام/110/

دکمه بازگشت به بالا