بین الملل

ایلام؛ آماده میزبانی از خانواده شهید شناسایی‌شده دانشگاه آزاد اسلامی

بهروز ناصری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، حجت‌الاسلام امیر هادی‌زاده مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، عضو هیئت‌مدیره دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام حسین کلانتری، رئیس و حجت‌الاسلام آژانس به کارگردانی مهدی همتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرکزی و اراک و مسئولان سپاه در منزل شهید قاسم شاه ولدی (شهرستان شازند) از خانواده شهدای والامقام دعوت کرده اند تا به ایلام سفر کنند و در مراسم یادبود و یاد و خاطره شهدا و خانواده هایشان شرکت کنند.

14 دی ماه روز استقبال از خانواده شهدای دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در این دیدار اظهار داشت: با همکاری همه مسئولان استان ایلام و به ویژه فرماندهی این استان، مراسم استقبال از خانواده این شهید والامقام و مراسم تکریم و تذکر برگزار شد. سه شنبه 14 دی ماه 93 با حضور مردمی استان ایلام برگزار شد.

اسلام؛  آماده میزبانی از خانواده ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

بهروز ناصری افزود: در چهارراه معنوی و در کنگره 3 هزار شهید استان ایلام، شاهد شناسایی این شهید گمنام و والا مقام در یگان ایلام و طبق دستور بودیم. دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی همه امکانات را برای برگزاری این مراسم باشکوه بسیج خواهد کرد. (ادامه مطلب)

وی گفت: مردم ایلام با این شهید والامقام وداع باشکوه و تاریخی دارند و در روز تشییع وی به عنوان شهید گمنام همه مردم ایلام پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ هستند. اعضای خانواده این شهید و امروز ایلام و ایلامی و دانشگاه آزاد اسلامی افتخار می کنند که دانشگاه انقلابی هستند و برای همیشه میزبان این شهید بزرگوار خواهند بود.

اسلام؛  آماده میزبانی از خانواده ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام با بیان اینکه اساتید، کارکنان و دانشجویان این دانشگاه علاوه بر حضور دائمی در مزار این شهید والامقام، فعالیت های روزمره خود را با ذکر فاتحه و حضور بر مزار مستضعفان آغاز می کنند، بیان کرد: این بزرگوار، کارهای علمی و اداری کارکنان این دانشگاه نیز با حضور بر مزار این شهید انجام می شود. هفته آینده که مراسم یادبود برگزار می شود، مصادف با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) و سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی از ایلام حسینی است.

اسلام؛  آماده میزبانی از خانواده ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی است

حجت الاسلام مهدی همتی نماینده نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی و حجت الاسلام امیر هادی نماینده رهبری در دانشگاه آزاد سلامی ایلام با احترام به خانواده این شهید و استقامت و استقامت آنها در طول 36 سال مفقودالاثر و گمنام این شهید بر برگزاری جشن ها و مراسم باشکوه مذهبی در سراسر جهان تاکید کردند دبیرستان آزاد اسلامی ایلام.

به گزارش آنا شهید قاسم شاه ولدی حمزه سیدالشهدا که اصالتا اهل آستانه واقع در شازند استان مرکزی و از تیپ 21 بود در عملیات والفجر 8 در سال 64 به شهادت رسید و به عنوان شهید گمنام در کیهان به خاک سپرده شد. دبیرستان آزاد اسلامی ایلام در سال 1377 . وی به تازگی شناسایی شده و اکنون مزار این شهید بزرگوار محل ملاقات دوستداران ایرانی اسلامی است.

اسلام؛  آماده میزبانی از خانواده ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

اسلام؛  آماده میزبانی از خانواده ایثارگر دانشگاه آزاد اسلامی

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا