بین الملل

تبیین بیانیه گام دوم با مشارکت عملی دانشگاه آزاد اسلامی و صدا و سیمای ایلام/ کلی‌گویی مانعی برای تحقق اهداف بیانیه است

مهدی عباسی ، در مصاحبه با خبرنگار گروه اخبار استان آنا ، در مورد فعالیت های دبیرخانه استراتژیک بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی اسلام ، اظهار داشت که پس از اعلام رویه در سپتامبر 1998 ، ما آن را تهیه و برای سازمان مرکزی ارسال کردیم و پس از امضا و تأیید ، ما آن را در جلسه رسمی در دفتر نماینده رهبران ارشد در دانشگاه اسلامی به اعضا ارائه دادیم. آزاد دانشگاه اسلامی و اکنون ما یک جلسه ماهانه برگزار می کنیم

تفاهم نامه همکاری با صدا و سیمای مرکز ایلام

وی افزود: با هماهنگی مستقیم با جذب اساتید دانشگاه اسلام برنامه هماهنگی را اجرا خواهیم کرد. بیانیه استراتژیک مرحله دوم انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلای است.

برای امضای تفاهم نامه ، بسیج ، استاد دانشگاه الی ، با مدیر كل ارتباط با مركز اسلامی و نمایندگان مجلس وی تبادل نظر كرد و پخش شد. “

ابی در تشریح برنامه مشترک با رادیو و تلویزیون ایلا گفت: “ساختار این برنامه ها فرض بر این است که به عنوان مدیران اجرایی به همراه کارشناسان رسمی بیانیه هفتگی یا ماهانه در کرسی خواهند داشت. هر رادیو و تلویزیون مربوطه گزارش موضوع به دانشگاه.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته ، صداوسیما قرار است توافق نامه را در شورای برنامه ریزی خود بررسی كند و كارشناسان و مجری ها از دانشگاه خواهند بود و مابقی را صدا و سیما انجام می دهد. وظیفه اصلی ما در دبیرخانه استان بیانیه مرحله دوم است.

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی اسلام ، بیانیه گام دوم را با همکاری مراکز دانشگاهی در دهلران و ایوان ، با حضور اساتید و مشارکت اعضای کالج مرکزی تشریح کرد. دبیرخانه راهبردی بیانیه نیز یکی از اعضای کارگاه است. ما با اعضای برجسته و پژوهشگران حوزه علمیه ایلائی تماس گرفتیم.

عباسی افزود: صندوقداران دانشگاه آزاد اسلامی اسلام از نزدیک با حوزه علمیه ارتباط داشتند ، بنابراین اساتید سمینارهای دهلران و ایلام از طریق حوزه علمیه حضور داشتند.

تکرار و تعمیم مانع دستیابی به اعلامیه دوم انقلاب اسلامی می شود

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی اسلام ، تکرار و تکرار بیانیه را مانعی برای رسیدن به مرحله دوم انقلاب اسلامی عنوان کرد و ادامه داد: جلسه مختصری در مورد بیانیه تحقیر آن کرامت. “البته این سهل انگاری است که باید خیلی به آن توجه کنیم. زیرا تحت تأثیر تنوع قرار گرفته ایم.

وی تأیید کرد که در این حالت توانایی دیدن و پنهان شدن به خوبی را دارد. اما باید تعیین و توضیح داده شود که متأسفانه در اجرای بسیاری از پروژه هایی که قبلاً به این مرحله رسیده ایم ، مشکل داریم.

رئیس بسیج ، استاد دانشگاه آزاد اسلامی اسلامی ، برخی اقدامات را برای اجرای بیانیه مرحله دوم انقلاب اسلامی بیان کرد: ما جلسات منظمی با اساتید استان داریم. اما از برخی جهات از جلسه راضی نیستیم و حتی در برنامه عملیاتی نیز شرکت داریم.

اساتید دانشگاه می گویند اعضای اصلی سازمان بسیج کالج در جلسات متعددی با مدیر کل جهاد ساوشی و مدیرکل آب محلی بر امور مالی و مسائل یک پروژه ملی به نام Kongdi در ایوان نظارت می کنند. به این معنا ، ما از ظرفیت دبیرخانه برای بسیج اساتید و کارشناسان استانی که مشاهده می کنیم و در استان وارد مسائل می شویم استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه “ما مشکلات مختلفی را در استان ایلام مشاهده کرده ایم” ، افزود: “ما دو راه حل عملیاتی داریم که در سالهای اخیر شروع کرده ایم و در سال 1400 به پایان خواهیم رسید تا بتوانیم مشکلات استان را حل کنیم.

وی تأکید کرد: استخدام اساتید دانشگاه اسلامی آزالیا و دبیرخانه اعلامیه مرحله دوم انقلاب در استان ایلا به عنوان مشاور مدیر عامل و مشاوره در مورد پروژه های لازم عمل می کند.

انتهای پیام / 4062/4117 /

دکمه بازگشت به بالا