حوادث

دستگیری ۱۵ نفر در ایلام

اطلاعات Aftab:

دادستان افشار خسروی زاد عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: “برای احیای حقوق عمومی و حمایت از اشتغال باید گفت که دادگاه در جایی که این پرونده ها گم شده است وارد می شود.”

وی افزود: ارتقاء عدالت در صدر فعالیت های دستور دادگاه بود. بعضی اوقات دادستان ها از شکایت شاکیان یا گزارش مقامات مبنی بر نقض نظم عمومی دستور می دهند.

پانزده نفر در ایلام دستگیر شدند

دادستان امیلایی گفت: “کارگران برخی شرکت ها به ما مراجعه کردند و گفتند که ما بیکار هستیم.” ورود دادستان تعاملی تر بود. سخنان کارگران و تولیدکنندگان باید شنیده شود. جالب است که تلاش های مدیر عامل باید باز باشد.

200 شغل ایجاد کنید

وی ادامه داد: با این توضیحات در سال گذشته توانستیم از کاهش 600 کارگر جلوگیری کنیم. در مورد کونا نیز توانستیم 38 کارگاه برگزار کنیم ، ماسک ، خانه و صنعت تولید کنیم و ایجاد کنیم اشتغال به 200 نفر “.

آقای خسروی زاد افزود: از نظر استفاده اقدامات مناسب انجام شده و این پرونده در حال اجرا است.

وی گفت: “ستون اصلی پرونده وام پرونده شاکی است. “در مورد کیفرخواست بدون شاکی ، قاضی نمی تواند کسی را به دلیل اعتقاد وجدان محکوم کند زیرا هیچ قانونی در این مورد وجود ندارد.”

مشاور شاکی ربا

افشار خسروی زاد اظهار داشت: دستورالعمل احزاب مدنی را به گونه ای که قوه قضاییه می تواند مشکل را به شکلی نامشخص حل کند ، ممکن است موارد وجود داشته باشد و آنها به زندان بروند.

وحشت: 15 باند در یک عملیات اطلاعاتی دستگیر شدند که برخی از آنها مهاجمان بودند و یکی از آنها بیش از 50 هزار بازدید کننده مجازی دارد.

خسروی زاد گفت: “برخی از این افراد به عنوان افراد فاسد روی زمین خوانده می شوند و در معرض مرگ قرار می گیرند. کسانی که به اعدام محکوم نشده اند در زندان هستند. “

وی افزود: موارد دیگری در رابطه با سرقت وجود دارد و برخی از افراد براساس علاقه خود چنین پوششی را انتخاب کرده اند که به یک فرهنگ اشتباه تبدیل شده است و ما به کار فرهنگی احتیاج داریم.

دکمه بازگشت به بالا