عمومی

افزایش ۲.۵ برابری اراضی آبی ایلام با اتمام طرح‌های کشاورزی – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، قاسم سلیمانی د. جلسه عصر پنجشنبه با اوازی وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به بهترین دستاوردهای دولت از هوشیاری و امید در بخش کشاورزی در استان ، گفت: “انقلابی در بخش کشاورزی استان در دولت یازدهم ایجاد شد. و دوازدهم “.

وی گفت: “در اسلام ، دو پروژه بزرگ وجود دارد.” مربوط وزارت جهاد کشاورزی این کار را کرده است. یک طراحی توانبخشی 50،000 هکتار از اراضی مزرعه در دالون: اریکنوز و فکه تاکنون بیش از 41000 هکتار افتتاح و به طور رسمی افتتاح شده است.

وی افزود: “پروژه بزرگ دیگر سیستم گرمسیری است که 30،000 هکتار را دربر می گیرد.” باران استان را آبی کنید ، این طرح نیز موجود است حفاظت رهبران برتر امروز افتتاح می شوند 1500 مساحت کل 13،500 هکتار مورد بهره برداری قرار گرفته است.

فرماندار ایلام افزود: برنامه های باقی مانده دو مورد است. صحنه در مرحله اول ، سد آب گرفتگی شد. کنجانچم این کار با تأمین اعتبار و تکمیل انتقال تونل زیر دریایی از کرمانشاه به ایلام تا پایان سال مالی انجام شد.

وی تأیید کرد که کار جهاد وزارت کشاورزی در مناطق استوایی است. اکنون وی افزود: “ما در حال انتقال خطوط کلیدی هستیم که توسط وزارت نیرو رها شده است.”

بسیاری سلی د. وی در ادامه پروژه دیگری از وزارت جهاد کشاورزی ، جهاد در استان را تأیید کرد و گفت: یکی دیگر از پروژه های مهمی که این وزارتخانه در دست اجرا دارد تأمین آب حدود 20 هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان است که به دست آمده است. “بیش از 50 درصد رشد جسمی تا کنون و انتظار داریم تا پایان سال باشد.” امسال این پروژه راه اندازی می شود.

سرانجام وی اضافه کرد: با اجرای طرح های کشاورزی در استان ، میزان زمین های آبیاری شده در استان دو برابر می شود. نیم برابری و هوشیاری در مقایسه با دولت رو به افزایش است و این یک پیشرفت بزرگ و تاریخی در این زمینه است.

دکمه بازگشت به بالا