عمومی

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عترت و سلامت 

این همایش ساعت 8 صبح چهارشنبه 25 بهمن ماه با حضور دکتر سید علیرضا مرندی رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، دکتر سید حسن امامی دبیر فرهنگستان، دکتر پازوکی رئیس فرهنگستان برگزار می شود. دانشگاه علوم پزشکی ایران و دکتر عین اللهی وزیر بهداشت جمهوری اسلامی ایران، دکتر ناصر سیم فروش مدیر گروه قرآن و عترت فرهنگستان علوم پزشکی کشور و دکتر راضیعی عضو هیئت مدیره گروه قرآن کریم و سلامت دانشگاه، دکتر هادی انصاری دکتر مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم دکتر رجبی دکتر لطف آبادی دکتر. موسوی بلده، دکتر کرمی، دکتر رحمانی، دکتر محققی، دکتر نیکنام، دکتر قانعی، دکتر ابوالقاسمی، دکتر مریم صفا آرا، دکتر خسروانی، دکتر قربانی و بسیاری دیگر از مقامات ارشد. طبقه بندی شخصیتی اساتید برجسته، اساتید دانشگاه و پزشکان ایران فعالان بین المللی در حوزه سلامت و قرآن و اساتید برجسته حوزه ها و دانشگاه ها در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کردند.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط پزشک حافظ قرآن و موسیقی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم ویژه و اختصاصی همایش از پرچم متبرک گنبد فرمانده معظم کل قوا آغاز شد. مؤمنان (ع) و گنبد امام حسین (ع) توسط اساتید و پزشکان بنام مدرسه تقدیم می شود.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
مهمترین محور همایش؛ مفهوم سلامت، تندرستی و تندرستی از منظر قرآن و سیره اهل بیت علیهم السلام، قلب سالم و نقش آن در راهبرد سلامت معنوی، مفهوم شفا در قرآن. شرح سلامت روحی و روانی انسان، فرد سالم و مطلوب با حجاب و باکره و نقش آن در سلامت روان و خانواده و جامعه، ادیان عطار و مهایانه از دیدگاه نه البلاغه.عترت در تقویت باورهای دینی با روش مهدویت اهمیت گفتار عترت و مهدویت در ایجاد امید عترت و انتظارات مهدویت و مهدویت در امتداد تغذیه غدیر نظام در اسلام و هویت غربی زن مسلمان از دیدگاه قرآن ، مفهوم حجاب و باکرگی و تأثیر آنها، اخلاق و نحوه زندگی و سلامت معنوی، سبک زندگی در سنت و قرآن، قرآن و کرامت انسان، سلامت، نفس و آن. ارزشهای قرآنی خدمت به بیماران از قرآن و عترت نظام القرآن اولویت راهبردی مردم از فلسفه تا فرهنگ تغذیه سالم از قرآن و حدیث

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
دیدگاه‌های قرآن در مورد زندگی سالم، روزه‌داری اسلامی و سلامتی اهمیت آغوز در سلامت نوزاد از نظر قرآن، روزه و سلامت برای دیابتی‌ها آیات الآبادان در تغذیه و ارتقای سلامت. ، الثغیه السلیمه منظور القرآن الکریم تحلیل نرخ باروری جمعیت در ایران و مقایسه آن با سایر کشورها و بسیاری از موضوعات دیگر در این همایش سه روز توسط پزشکان ایرانی و خارجی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت. اساتید در جلسات و تعدادی از گروه های تخصصی.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
لازم به ذکر است، یازدهمین کنگره بین المللی عطاران قرآن و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی ایران در سال 1402 میلادی برگزار می شود. همایش امسال نیز همچون سال های گذشته پس از دعوت از قرآن پژوهان علاقمند به تلاش های تیم علمی قرآن و سلامت فرهنگستان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت جهانی برگزار شد.دبیرستان علوم پزشکی ایران 4 تا 7 بهمن در سالن همایش های رازی.
در یازدهمین همایش بین المللی قرآن و سلامت ایران، فرهنگستان علوم پزشکی با توجه به برنامه سالانه شب انس ​​با قرآن، امسال پنج شنبه در حرم و امام یک کشور برگزار می شود. عصر و (شب جمعه) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) شب انس ​​با قرآن با حضور اساتید، یادگاران و قاریان پزشکی کشور برگزار شد.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
این کنگره سالی یک بار در دانشگاه علوم پزشکی تهران و سال بعد در دانشگاه علوم پزشکی یک کشور برگزار می شود.
لازم به ذکر است سال گذشته در دانشگاه های علوم پزشکی شیراز، کاشان، اراک، مشهد و قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل فرهنگستان علوم پزشکی، یازدهمین مجمع عمومی موسسه قرآن و عترت روز جمعه بیست و هفتم بهمن ماه 1402 در مراسمی ویژه با حضور شرکت کنندگان در این همایش به کار خود پایان داد. و صلوات بر پیامبر اکرم اباعبدالله الحسین (ع).
دکتر قاسم راضیعی، دبیر علمی همایش به تشریح روند ارزیابی آثار علمی ارائه شده در همایش پرداخت و گفت: از بین مقالات ارسالی به دبیرخانه کنگره، سه مقاله به عنوان متن برگزیده در نظر گرفته شد.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
در مراسم اختتامیه یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت، دکتر هادی انصاری سالانه علاوه بر حضور و علم آموزی، با برافراشتن پرچم، فضای معنوی و معنوی خاصی ایجاد کرد. حرم علوی و حرم حسینی سلام الله علیه. وی با اشاره به اینکه پایان این همایش هر ساله با وقف حرم مطهر امام حسین (ع) به شرکت کنندگان همراه است، گفت: بسیار خرسندیم. که قرآن، عترت و سلامت می توانند گام های موثری در جهت ارتقای همایش در سال های اخیر بردارند فرهنگ قرآنی را بردارند. وی مانند هر سال مراسم اختتامیه را بر عهده داشت و ضمن تشکر و قدردانی از تمامی دست اندرکاران و زحمات اعضای فرهنگستان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و تمامی عزیزانی که از تلاش خود دریغ نکردند، قدردانی کرد. او ماه ها در پشت صحنه از 20 کشور اسلامی برای میزبانی چنین کنفرانس بین المللی برای اولین بار تشکر کرد.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
با توجه به اساتید و پزشکان، اساتید، کارکنان مدرسه و کلیه مدعوین به درخواست حاضران در سالن و مراسم اختتامیه با سعادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) توفیق یافتند. دکتر انصاری در اقدامی تکان دهنده و زیبا گفت که پس از دست دادن و تبرک بر پرچم مزین شده در تالار، تربت را به هدیه دهندگان هدیه می دهد تا همه حاضرین به این تربت مقدس رفتند.
همه لحظه زیبایی را حس کردند و مشاهده کردند که چگونه شرکت کنندگان دست خود را برای گرفتن پیچ گوشتی خرج کردند و با پرچم های متبرکه و برکت هر دو امامزاده عکس گرفتند.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
دکتر مکاتبه هادی انصاری با شرکت کنندگان و اساتید حاضر در محل برگزاری، توضیحات مفصلی دارد!
ایشان مراسم اختتامیه را با سخنان بسیار زیبا و با اشاره به سنت های تاریخی و فراتر از آن برگزار کردند که حدود یک ساعت به طول انجامید تا همه شرکت کنندگان بتوانند خود را در حال و هوای نجف و کربلا و در دروازه ها احساس کنند، وارد شوید و بر پشت بام ببینند. و … بنا به رضایت اکثر شرکت کنندگان زمان به سرعت گذشت و در نهایت همه با شادی و اشک از سالن کنفرانس خارج شدند.

با اختتامیه یازدهمین همایش بین المللی هنر و سلامت قرآن که امروز 7 بهمن ماه در سالن همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران، گروه علوم قرآنی عطار به کار خود پایان داد. و بهداشت فرهنگستان علوم پزشکی ارزیابی کرده است که 1402 کنفرانس برای کنفرانس سال آینده وارد مرحله برنامه ریزی می شود.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
برگزارکنندگان مجمع قرآن و عترت به بیان داستان یازدهم قرآن و مجمع سلامت (1402) در قالب اطلاعات و گزارش های تهیه شده توسط روابط عمومی و امور بین الملل فرهنگستان علوم پزشکی ادامه می دهند. به وقت همایش و پروتکل های افتتاحیه و اختتامیه (25 تا 27 بهمن 1402) به علاقه مندان به قرآن تقدیم می شود:

با حضور مسئولان حوزه سلامت: یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت آغاز می شود.

رئیس اداره قرآن، عترت و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی: موضوع جمعیت و باروری نیازمند توجه ویژه نظام سلامت است.

همزمان با سالروز ولادت امام سجاد(ع) در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ویژه برنامه محفیل انس با قرآن با حضور قاریان و حافظان برگزار شد. جامعه پزشکی

وزیر بهداشت در همایش بین المللی قرآن و سلامت: توسل به قرآن، موفقیت های نظام سلامت را افزایش می دهد.

دکتر قربانی، دبیر گروه قرآن، عطار و سلامت فرهنگستان علوم پزشکی: هدف از برگزاری کنگره قرآن، عطار و سلامت، ترویج انس با قرآن در جامعه پزشکی است.

دکتر هادی انصاری، عضو فرهنگستان و وزیر افتخاری سرزمین مقدس عراق: یازدهمین کنگره قرآن، عترت و سلامت در سال 1402 فرصتی بی نظیر برای بررسی تحقیقاتی با محوریت سلامت درباره قرآن بود.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت
پیش از برگزاری کنگره، اعضای قرآن، عترت و معاونت بهداشت فرهنگستان علوم پزشکی با آیت الله جوادی آملی دیدار کردند و از بیانات و راهنمایی های ایشان بهره مند شدند. سپس دیداری با رئیس جامعة المصطفی العالمیه و مسئولان این دانشگاه برگزار شد.

حضور در یازدهمین کنگره بین المللی قرآن و سلامت

با حضور رئیس فرهنگستان علوم پزشکی ایران و عضو قرآن، عطار و سلامت و رئیس جامعة المصطفی العالمیه: پوسترهای یازدهمین کنگره بین المللی قرآن، عطار و سلامت نشان داده شده است.

روابط عمومی فرهنگستان علوم پزشکی ایران

دکمه بازگشت به بالا