عمومی

فعالیت‌های قرآنی در استان بوشهر گسترش می‌یابد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین علیرضا یزاف عصر جمعه در دیدار با امام جمعه آبادان حضرت علی (ع) با تسلیت شهادت سردار وفادار، فرمودند: بوشهر توانایی عرصه های فعالیت قرآنی و

وی توسعه زیرساخت های قرآنی را بسیار مهم دانست و افزود: باید با برنامه ریزی مناسب زمینی برای گسترش فعالیت های قرآنی در نقاط مختلف بوشهر فراهم شود.

مشاور قرآنی شهردار بوشهر تاکید کرد: آبادان توانایی خوب در زمینه فعالیت های قرآنی.

در حوزه قرآن نیازمند حرکت جهادی هستیم

امام آبادان وی همچنین از مسئولان دولتی خواست تا به نهضت قرآن و زیرساخت های حوزه قرآن توجه بیشتری داشته باشند.

حجت الاسلام محمود کارگر خاطرنشان می کند: شالوده اصلی انقلاب اسلامی قرآن کریم است و تمام حرکت های اسلامی مشاهده شده در دنیا به دلیل بازگشت به قرآن است.

امام آبادان وی افزود: در جامعه ما بین قرآن و جامعه یک ارتباط از بین رفته است و آن آشنایی با مفهوم قرآن است. در آبادان نهضت به همین منظور و گسترش نهضت حفظ قرآن آغاز شد و امیدواریم در این دولت اعتباراتی برای این مهم اختصاص یابد.

حجت الاسلام کارگر با برشمردن برخی از فعالیت های انجام شده در آبادان وی تاکید کرد: در حوزه اهل بیت باید فرهنگ سازی شود اما در حوزه قرآن نیازمند کار و حرکت جهادی هستیم. منتظران حضرت حجت با تکیه بر دو وزن قرآن و عترت زمینه ظهور را فراهم کنند.

خارج از این جلسه که به دعوت موسسه قرآن و عترت مردم، مشاوران، فرمانداران و ائمه جمعه برگزار شد. آبادان وی از ساختمان نیمه کاره موسسه بشردوستانه بازدید کرد.

دکمه بازگشت به بالا