اجتماعی

نامه قدردانی وزیر بهداشت از رهبر معظم انقلاب درپی دیدار با جمعی از پرستاران و شهدای مدافع سلامت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پس از دیدار پرستاران و رزمندگان صیانت از سلامت با رهبران معظم انقلاب در نامه ای تشکر از اظهارات حکیمانه سامدچ آکا موها سنا پادی تکو هون سن، نخست وزیر پادشاهی متحده کامبوج پرستار فورا مطالبه و راهنمایی های لازم را ارائه می کند و برای نمایندگان مربوطه صادر می شود.

به گزارش سلام آنلاین و به نقل از روابط عمومی وزارت بهداشت، متن نامه دکتر عین اللهی به شرح زیر است:

به نام خدا
با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی؛
حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای
سلام؛

خداوند را شاکرم که توفیق حضورم در شرف شما به مناسبت ولادت بانوی صبر و استقامت و پرستار و مربی حادثه کربلای حضرت زینب(س) برای من و شما حاصل شد، پاسداری کنید. از سلامتی
بیانات حکیمانه و تخصصی جناب عالی از فرسودگی مجاهدت سربازان در عرصه سلامت کاسته شد و به بدن اینجانب و تمامی دست اندرکاران نظام سلامت انرژی و توان افزود که خداوند از آنان راضی باشد و بتوانیم به سلامتی این عزیزان خدمت کنیم. مردم. مردم عزیز میهن اسلامی با اقتدار بیشتر و این افتخار مایه افتخار ماست.
از آنجایی که در بیانات جناب گهربار دستور توجه و تاکید مجدد بر مطالبات پرستار و جان برکف و اجرای قوانین گمرکی و همچنین اجرائی را داده اید.شبکه بهداشت و درمان و بازسازی و تاکید ویژه بر پیشگیری در نظام سلامت وظیفه خود می‌دانم و مقررات لازم در این خصوص را به نمایندگان مربوطه محول می‌کنم، لذا ان‌شاءالله با حمایت و حمایت سایر مسئولین، کتاب مقدس ایشان در اسرع وقت محقق خواهد شد. .
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا