عمومی

ریشه فرهنگ ایثار و شهادت قرآن و اهل بیت (ع) است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام حبیب پهلو زاده پاسدار شهید محمد حسین حدادیان و پنج شهید دیگر در این مراسم گفت: اگر امروز پرچم جمهوری اسلامی ایران مایه افتخار و سربلندی است، مایه افتخار و سربلندی خواهد بود. در رأس مبارزه به خاطر خونی است که بر پاهایش است.» صدها شهید و هزاران شهید.

امام جمعه اهرم گفت: اگر امروز پرچم ایران و پرچم مبارزه در جهان نماد مجاهدت و شجاعت است به برکت خون پاک و مطهر شهدا و ایستادگی است. . خانواده شهدای منفرد.

وی افزود: در دو ماه اخیر یکی از جوانان ممتاز تنگستان در راه امنیت کشور و مردم شیرینی نوشیده و مایه مباهات منطقه و نظام شده است.

پهلوزاده یاد شما بیاورید شهد: شهدا و ایثارگران و کسانی که به مقام شهادت رسیده اند شاهد و ناظر هستند و خداوند رحمت و عزت دارد که شهدا زنده باشند. ما موظف به عبادت و شهادت هستیم زیرا ریشه شهدا و ایثارگران پیامبران و امامان از آغاز تاریخ تا امروز هستند، این شهدا مایه سربلندی و سربلندی در تشییع هستند.

امام جمعه اهرم ادامه داد: اگر شیعه امروز مظهر مبارزه و ایستادگی در جهان است و اگر امروز جوانان شیعه مایه سرافرازی و سربلندی در اقصی نقاط جهان هستند به دلیل شجاعت و فداکاری هایی است که در این میان وجود دارد. . شهدا.

او به یاد می آورد شما بیاورید شیث: امروزه فرهنگ دینی ایثار و شهادت که منجر به رشد و پرورش این جوانان در خانواده می شود، ریشه در قرآن و اهل بیت دارد.

پهلوزاده خاطرنشان می کند: بر اساس نوشته هایی که در غرب و آمریکا ارائه و نوشته اند، فرهنگ خود را فرهنگ لو می نامند. فرهنگ حمایت آمریکا از بمباران صهیونیست ها در غزه، بمباران در یمن، عراق، افغانستان. کشتن 9 میلیون در ایران این فرهنگ به دلیل قحطی غرب و آمریکاست.

امام جمعه اهرم افزود: در غرب و آمریکا ارزشی برای جان انسان قائل نیستند. اینها فرهنگ هایی هستند که نماد آزادی و دموکراسی و متفکران و متفکران هستند. سلام این را با جنگ معرفی می کنند.

وی افزود: اگر امروز جوانان مرزبانی برای امنیت و حفاظت از حرم شهید شدند. ممکن است برسید به همین دلیل فرهنگ ما متعلق به غرب نیست.

پهلو زاده او گفت: «امروز جوانان مسلمان ایرانی در سنین سیاسی قرار دارند. ممکن است برسید و در شرف رای دادن هستند و پای صندوق رای می آیند تا بفهمند صندوق رای برای پاسداری از خون رزمندگان، برای حفظ خانواده های جان باختگان، برای پاسداری از فرهنگ قرآن گذاشته شده است. و برای پاسداری از فرهنگ اهل بیت.

امام جمعه اهرم افزود: دستاوردهای جمهوری اسلامی با تکیه بر این جوانان در ساخت کشتی به دست می آید. راه اندازی ماهواره هایی که توسط این جوانان ساخته و پرتاب می شود مایه افتخاری است که برخی نمی خواهند این افتخارات باشد و ادامه پیدا کند.

وی گفت: “اکنون وظیفه ماست که از حریم، حریم خصوصی و قدردانی از خون رزمندگان بزرگوار و خانواده هایشان قدردانی کنیم تا بتوانیم در همه جا به همه کمک کنیم و مسئولیت آن را بر عهده بگیریم.” مردم و حضور گسترده مردم در انتخابات». برای کسب رای تلاش کنید.

دکمه بازگشت به بالا