تولید نیمی از میزو صندلی و تخته سفید مدارس در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان 

تولید نیمی از میزو صندلی و تخته سفید مدارس در شرکت‌های صندوق ذخیره فرهنگیان 

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از تامین 51 درصد تجهیزات مورد نیاز وزارت آموزش و پرورش از جمله میز و صندلی، تخته وایت برد و سایر اقلام توسط شرکت های تابعه خبر داد.

به گزارش سلام آنلاین. محسن احمدی در آستانه سال تحصیلی جدید و در بازدید از کارخانه شرکت لوازم مدرسه ایرانیان در ساری از تامین 51 درصد تجهیزات وزارت آموزش و پرورش از جمله میز و صندلی خبر داد. هیئت مدیره و سایر موارد توسط زیرمجموعه بنیاد و گفت: مواد مطالعاتی به عنوان پیشگام در طراحی و تولید لوازم اداری، کلاس های درس و انواع وسایل مطالعه و مبلمان در کشور 62 درصد از تامین تولیدات آن را به خود اختصاص داده است. برای رفع نیازهای وزارت آموزش و پرورش.

احمدی با اشاره به سیاست مرکزی صندوق ذخیره برای تعامل بیشتر و همکاری موثر با آموزش و پرورش کشور، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان زیرمجموعه تجهیزات، صنعت، آموزش و پژوهش و نوآوری های ایران ظرفیت تولید زیادی دارد. و برای پاسخگویی به نیازهای مختلف حوزه آموزش و پرورش که در حال حاضر کشور دارد، قرار است این شرکت ها بیش از گذشته با همکاری در شناسایی و اجرای طرح ها و پروژه های مشترک و گسترش تیم در خدمت نظام آموزشی کشور باشند. تیم اقدام.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان با بیان اینکه شرکت مواد مطالعاتی با شرکت در مزایده آموزش و پرورش سال گذشته برنده مناقصه های زیادی شد، افزود: 2867 میلیارد ریال از محل قرارداد ابزارهای آموزشی با وزارت آموزش و پرورش افزوده شد. و عرضه که نسبت به دوره قبل حدود 10 درصد افزایش نشان می دهد.

70 درصد بازار آموزش را هدف بگیرید

احمدی با توجه به توانایی های فنی بالا و کیفیت خوب محصولات شرکت لوازم مدرسه ایرانیان، بیان کرد: تامین نیازهای آموزشی بیش از 70 درصد در شرکت لوازم مدرسه امکان پذیر است و باید با دانلود بهره مندی شرایط را فراهم کرد. با توجه به پتانسیل موجود و متقاعد ساختن مسئولین، خرید محصولات جدید شرکت لوازم مدرسه ایرانیان که هم اکنون قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی را دارد، توسط آموزش و پرورش انجام خواهد شد که به برند این شرکت نیز کمک خواهد کرد. .

کار سختی برای ورود به بورس

مدیرعامل صندوق پس‌انداز فرهنگیان راهبرد کلی شرکت‌های زیرمجموعه صندوق برای ورود به بازار سرمایه را تشریح و تشریح کرد، وظایف صندوق و همچنین اراده هیئت‌مدیره و هیئت‌مدیره اولویت‌بندی بورس را در دستور کار قرار داد. ; لذا شرکت مواد مطالعه نیز با توجه به سود و شرایط مناسب آماده ورود به بورس می باشد.

تاکید بر صادرات محصول و شناسایی بازار جدید.

وی با اشاره به اهمیت صادرات محصولات و با توجه به بازارهای آسیای میانه، عراق و پاکستان گفت: نیاز به برنامه ریزی سالانه با نگاه اقتصادی و در نظر گرفتن اهداف تجاری در جامعه هدف.

مدیرعامل صندوق ذخیره گفت: با توجه به امکانات شرکت و روند تولید، مواد مطالعاتی تنها از بخشی از توانمندی های آن استفاده می کند و باید به این بخش توجه جدی شود.

تامین تجهیزات مورد نیاز نیروهای مسلح و تقاضا در بازارهای جدید وجود دارد.

مدیرعامل ذخیره فرهنگیان با اشاره به رقابت محصولات شرکت تجهیزات در مقایسه با محصولات خارج از کشور، از اینکه شرکت لوازم مدرسه ایران توانسته 15 درصد از تولید خود را برای تامین نیازهای نیروهای نظامی و انتظامی اختصاص دهد، ابراز خرسندی کرد برای رفع نیازهای بخش های مختلف از جمله فرودگاه ها، مساجد، مدارس غیرانتفاعی و مهدکودک ها اعلام آمادگی کرده اند.

توسعه فعال دفتر بازاریابی و فروش در سراسر کشور

وی با اشاره به تولید محصولات جدید و لزوم تکیه بر فناوری روز در شرکت مواد مطالعاتی، بر لزوم فعال سازی بخش بازاریابی جدید تاکید کرد و گفت: صندوق ذخیره آموزش و پرورش و وزارتخانه. آموزش و پرورش با موفقیت دفاتر نمایندگی و نمایندگی های فروش را در تمام ولسوالی های استان ایجاد کرده و محصولات و خدمات خود را در دسترس مشتریان در سراسر کشور قرار داده است و نیاز به ادامه این روند توسعه دارد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که وارد سال تحصیلی جدید می شویم، باید تلاش بیشتری برای همکاری با آموزش و پرورش به ویژه ارتقای سطح زندگی و منزلت داشته باشیم. فرهنگیان یکی از اهداف اصلی صندوق جاذبه برای دستیابی به این هدف، بهبود و بهبود عملکرد تعدادی از شرکت‌های صندوق از جمله شرکت‌های مواد آموزشی است که بازار آموزش را کنترل می‌کنند.

احمدی با شناسایی یک میلیون و 700 هزار نفر از اعضای بنیاد و از ذینفعان ما گفت: ساختار و مبانی کار هر روز در حال تغییر است و امروز خوشبختانه شرکت تجهیزات به وجود آمده است، تیمی موفق در زمینه آموزش و پرورش.

وی افزود: ماشین آلات این شرکت در سال 1363 راه اندازی شد و در سال 1385 از ردیف شرکت های دولتی حذف شد و این شرکت یکی از معتبرترین برندهای تولید کننده تجهیزات آموزشی و اداری محسوب می شود.

ساخت کلاس های پیش ساخته در دستور کار شرکت

مدیرعامل یک شرکت لوازم مدرسه ایرانی نیز در این بازدید، توسعه زیرساخت ها و تعمیر و به روز رسانی تجهیزات، ابزار و خطوط تولید را نیز بخشی از برنامه ساختمان مدرسه دانست. (کنچ) با تجهیزات مناسب در دستور کار شرکت تجهیزات مدارس ایران قرار گرفته است.

محمدجواد طاری واردی افزود: توسعه سبد محصولات، ورود به تولید مبلمان اداری به ویژه ویلچر و جک، کمپینگ و کاروان و همچنین توجه ویژه به تولید محصولات با ارگونومی و استانداردهای بالا در دستور کار قرار دارد. .

یک شرکت لوازم مدرسه ایرانی علاوه بر اجرای طرح نوسازی 1.20 میلیارد ریالی در سال 1403، اقدام به نصب دستگاه های قالب گیری تزریق پلاستیک و نصب و نصب دو چراغ روشنایی سیم فولادی کرده است. .

شرکت لوازم مدرسه ایرانیان با توسعه کارخانجات و توسعه ماشین آلات مدرن و همچنین استفاده از تکنولوژی روز و استفاده از کادری کارآمد و مجرب، در حال حاضر نزدیک به 280 نوع محصول را در 7 گروه کالایی تولید می کند و به بزرگترین محصول تبدیل شده است. چوب یک. و صنعت فولاد در کشور است

این شرکت علاوه بر تجهیزات آموزشی و پروژه های کلاسی در سال های اخیر به تامین امکانات اجتماعی از جمله سالن اجتماعات و کنفرانس، اتاق جلسات و مبلمان می پردازد.

از مهمترین پروژه های این شرکت می توان به سالن و سالن کنفرانس بانک حافظ ملی، سالن کنفرانس اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، سالن آمفی تئاتر بیمه ایران شعبه تبریز، سالن آمفی تئاتر اداره کل آموزش و پرورش اشاره کرد. بازسازی های استان کرمان شامل کلاس های دانشگاه صنعتی شریف، مبلمان هتل مرکز بهزیستی جنت اصفهان، مدرسه کره جنوبی، سالن کنفرانس اردوگاه شهید باهنر در منطقه نیاوران تهران و ده ها پروژه دیگر است. .

آقای احمدی همچنین به نزدیکی شرکت تجهیزات مدارس ایران اشاره کرد و با اشاره به سابقه 47 ساله این شرکت و مالکیت تأسیسات و زیرساخت‌های فنی و زیست‌محیطی، این شرکت باید: جلسه بیشتر است. تقاضا برای یک بازار آموزشی بزرگتر و اقدام بیشتر در جهت اطمینان از منافع جمعیت متنوع فرهنگی.

مدیرعامل صندوق پس‌انداز فرهنگیان هلدینگ تدبیگران اطلس را موظف کرد تا برنامه‌های عملیاتی کشاورزی، صنایع غذایی و اقتصادی خود را به گونه‌ای تنظیم کند که بار مالی جدیدی برای این شرکت ایجاد نکند.

در این بازدید، مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان در فضایی صمیمی با کارکنان، مهندسان، کارگران و مدیران کارخانه دیدار و در جریان مشکلات و مسائل موجود و همچنین پیشنهادات و پیشنهادات آنان قرار گرفتند.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد ذخیره فرهنگیان و همچنین مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ اطلس تدبیرگران، عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت لوازم مدرسه ایرانیان. همچنین مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت فرآیند جدید گزارش جامعی از فعالیت های برنامه و مجموعه فعالیت های تحت نظر خود ارائه کردند و با مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان راهکارهای توسعه و اجرای بهبود خدمات و محصولات آموزشی را مورد بحث و بررسی قرار دادند صندوق ذخیره فرهنگیان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا