اجتماعی

پوشش درمان تکمیلی فرهنگیان ابلاغ شد+ جزییات

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت معارف بخشنامه ای در مورد معالجه اضافی کارمندان فرهنگی به این استان صادر کرده است.

به گزارش سلام آنلاین ، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش بخشنامه ای درباره پوشش درمان های اضافی فرهنگیان را به همراه فرم های مربوط به ثبت نام اولیه ، لغو و انتقال برای استانها برای سالهای 1399-1499 اعلام کرد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، متن این بخشنامه: کارمندانی که در سال گذشته تحت پوشش تکمیلی حوزه ستاد (طرح صندوق) قرار دارند باید توسط جمعیت تحت پوشش از حقوقشان کسر شود با حق بیمه اضافی.

“همکارانی که هنوز اطلاعات شما را به اتهام خود رد و بدل نکرده اند ، مانند گذشته تحت پوشش قرار می گیرند.

طبق این پست ، همه شرکا باید به https://rasatpa.ir/sso/login؟service مراجعه کنند

مطابق با راهنمای پیوست ، بیمه اضافی را برای خود و افراد بررسی کنید.

لازم به ذکر است که اگر جزئیات بیمه مهم بوده و به درستی تحت پوشش آن قرار گرفته باشد ، نیازی به تغییر نیست.

در این بیانیه تأکید شده است که در صورت وجود هرگونه مغایرت در اطلاعات مندرج در جدول موجود در سیستم راسا با جزئیات بیمه ، لازم است فایل اکسل این نامه را به کارکنان اصلی و پوشش ضمیمه کنید. CD کامل و تحویل داده شده است. به بخش بیمه و پزشکی

در این اعلامیه همچنین آمده است: کلیه مربیان تحت یکی از موارد زیر:

الف) آنها هنوز تحت پوشش بیمه درمانی اضافی نیستند.

ب) با افزایش یا کاهش تعداد افراد تحت تکفل یا وجود اختلاف در اطلاعات بیمه گر و اطلاعات موجود در سیستم نمایش مواجه هستند.

ج) دفتر مرکزی آنها از سال 2017 است و از منطقه دفتر مرکزی حقوق دریافت می کنند ، اما برای انتقال اطلاعات و افراد تحت تکفل خود از منطقه خدماتی به اداره بیمه و اداره کل مراجعه نکرده اند. انتقال قبلی آنها به دفتر مرکزی .

آنها باید اطلاعات خود را در یک فایل اکسل (پیوست) تکمیل کرده و حداکثر تا 11 مارس 2017 در یک CD به اداره بیمه و خدمات پزشکی ارسال کنند.

بنابراین مبلغ بیمه برای کلیه متقاضیان بیمه اضافی بر اساس نوع بیمه به شرح زیر است:

1. حق بیمه ماهانه در طرح “A” برای افسران پیمانکاری ، پیمانکاران و کارکنان پرداخت شده توسط متقاضی 850،000 ریال است که به طور کامل از حقوق کارمند کسر می شود.

2. حق بیمه ماهانه تحت طرح “A” با توجه به خدمات ارائه شده به والدین و همسران کارمند زن پرداخت شده توسط متقاضی 760،000 ریال است که از حقوق کارمند کسر می شود.

3- حق بیمه ماهانه در طرح “B” برای کارمندان قراردادی و افراد تحت تکفل آنها ، که توسط متقاضی پرداخت می شود ، 495000 ریال است که از حقوق کارمند کسر می شود.

4- حق بیمه ماهانه در طرح “B” برای هر کارمند قراردادی و افراد تحت تکفل آنها ، که توسط متقاضی پرداخت می شود ، 495000 ریال است که به طور کامل از حقوق کارمند کسر می شود.

5- طبق برنامه “B” ، کلیه والدین کارمندان و همسران کارمندان زن (قرارداد نوع 2) مطابق برنامه و مقررات روش متصل به مبلغ 760،000 ریال برای هر نفر ، تحت پوشش قرار می گیرند.

ه) کارمندان سازمانهای وابسته مانند جنبش تحقیق و برنامه ریزی ، سوادآموزی ، مشارکت عمومی ، بهسازی مدارس ، امکانات و مدارس ، دانشگاه صحیدیراج ، کودکان و نوجوانان ، کانون پرورش فکری. و غیره. صد در صد پیشنهاد حق بیمه می تواند پوشش داده شود.

3. در صورت انصراف یا لغو پوشش ، برای تکمیل فرم انصراف (پیوست) توسط بیمه گر اصلی و ارسال آن به بخش بیمه و معالجه به موقع ، به درمان اضافی نیاز است.

لازم به ذکر است که در صورت خسارت و یا ارائه خدمات از مرکز قرارداد شرکت بیمه از 23 مارس 2016 به بعد ، بیمه گر نمی تواند بیمه را برای معالجه اضافی لغو کند.

4- استفاده از بیمه اضافی برای اعضای خانواده امکان پذیر نیست و در صورت دریافت بیمه اضافی کارکنان اصلی ، کلیه اعضای خانواده باید بیمه اضافی دریافت کنند.

5- در صورت انتخاب یکی از امتیازات بیمه ای طرح A یا برنامه B توسط بیمه گر ، کلیه افراد تحت تکفل از بیمه یکسانی برخوردار خواهند بود و امکان انتخاب دو برنامه متفاوت برای پرسنل اصلی و سرنشینان وجود ندارد.

6. در قرارداد قبلی ، کلیه کارکنان تحت پوشش بیمه برنامه B (صندوق) هستند ، اگر کارمندان اصلی بخواهند همان برنامه صندوق را برای آنها ادامه دهند ، مانند قبل تحت پوشش قرار می گیرند.

اگر کارمندان اصلی (بیمه شخص سال گذشته) تقاضای تغییر بیمه و افراد تحت تکفل خود را از برنامه B (برنامه فعلی) به برنامه A کنند ؛ آنها باید یک برنامه بیمه اضافی برای طرح بیمه (الف) (ضمیمه) تکمیل کنند و به سازمان بیمه و پزشکی اطلاع دهند.

7. مهلت ارسال اسناد برای حذف و اضافه شدن بیمه اضافی تا 11 مارس 2017 است و پس از این تاریخ امکان لغو ، اضافه و ارسال اسناد وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا