عمومی

احیای دارایی ۱۴۰۰ میلیاردی فرهنگیان در صندوق ذخیره

از آذرماه سال گذشته سرانجام تیم مدیریتی دولت سابق متولی ساخت و ساز در شش سال متوالی جابجا شد و ملک سهند به عنوان دارایی ارزشمند صندوق ذخیره فرهنگیان و فارغ از مسائل حقوقی احیا شد.

به گزارش سلام آنلاین، به نقل از فارس، یکی از بزرگترین پرونده های حقوقی ذخیره فرهنگیان مربوط به ملک اداره بازرگانی سهند به ارزش 1.460 میلیارد تومان است و در نهایت پس از سال ها بلاتکلیفی، قبل از روز برگزاری مزایده و فروش دادگاه، برگه به ​​نفع فرهنگیان مسترد شد.

ساختمان مدرن و نوساز سهند دارای 5107 متر مربع ساختمان اداری و 1000 متر مربع ساختمان تجاری واقع در تهران، خیابان میرداماد، خیابان نفت شمالی می باشد. توسط گروه ساختمانی معلم زیرمجموعه صندوق ذخیره فرهنگیان طراحی و ساخته شده است. در سال های اخیر به دلیل بدهی و بدهی در دادگاه در صلاحیت یک بانک خصوصی بوده است. «ارزش کارشناس 940 میلیارد تومان بانک مطرح است.

از آذرماه سال گذشته، بالاخره مدیریت دولت سابق برای ششمین سال متوالی متولی ساخت و ساز تغییر کرد و مدیریت جدید با نظارت قانونی و مذاکرات بعدی، کیفرخواست ۵۰۰ میلیاردی بانک خصوصی را که در حکم دادگاه درج شده بود، به ۱۶۳ میلیارد تومان کاهش داد و به ارزش 163 میلیارد تومان از اموال بازگردانده شد.

پس از تسویه حساب حقوقی صالح سهند در تاریخ 28 تیر 1402 با حضور نمایندگان ذخیره فرهنگیان، سازمان بازرسی کل کشور و مدیر معلم، افتتاح پاکت و مزایده صالح سهند برگزار و پس از طی مراحل قانونی، اموال فوق به مناقصه گزار واگذار می شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا