اجتماعی

پیام شورای تشکل‌های انقلابی فرهنگیان در حمایت از سپاه پاسداران

شورای هماهنگی سازمان فرهنگیان انقلاب اسلامی با صدور پیامی از واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران حمایت کرد.

به گزارش سلام آنلاین. متن پیام شورای هماهنگی سازمان انقلاب فرهنگی به شرح زیر است:

«نام خدا

و علم ستمگران، سرنگون شدگان.

این وعده بی‌ارزش خداوند برای مجازات ستمگران به دلیل شرارتشان است و در این راه مردان و زنان شجاع و مؤمن در سراسر جهان مأموران و سربازان این امر الهی هستند. نزدیک به هفت ماه است که رژیم کودک کش اسرائیل با همه سبعیت و بی رحمی خود، زنان بی پناه و ستمگر فلسطین و نوار غزه را به خاک و خون کشیده و دلیران خود را به ارمغان آورده است. و حماقت تا جایی که در مقابل یک دولت خاموش، مدافعان حقوق بشر هفت منتخب سپاه را به شهادت رسانده و به خاک جمهوری اسلامی ایران در سوریه حمله کرده اند.

اکنون با فرمان قاطع رهبران فرزانه و شجاع انقلاب اسلامی اولین پاسخ را فرزندان پاسداران مسلمان به این حملات وحشیانه دادند و انشالله پاسخ مهم و نهایی به زودی خواهد آمد.

ما معلمان و مربیان و اعضای تشکل های آموزشی سراسر کشور با حمایت از فرمانده معظم کل قوا و اقدامات شجاعانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر نیروهای مسلح آمادگی خود را برای پیوستن به ارتش آزادیبخش قدس تحت رهبری اعلام می داریم. مقام معظم رهبری ما تا آخر عمر در این راه مقدس مبارزه خواهیم کرد. تا اینکه رسول حق و منجی عالم بشریت حضرت بقیة الله اعظم ظهور کند و پرچم پیامبران اسلام و اهل بیت را در سراسر جهان برافراشته و ریشه های شما را از بین ببرد.

اگر خدا را یاری کنید، او شما را یاری می کند و قدم های شما را برمی دارد.

شورای هماهنگی سازمان انقلاب فرهنگی

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا