اجتماعی

فراکسیون فرهنگیان در مورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام نظر خواهد کرد

فانگ هانگ ، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: این گروه در مورد درخواست وزیر آموزش و پرورش اظهارنظر حرفه ای خواهد کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی در گفت وگو با سلام آنلاین ، گفت: “پژواک فرهنگیان ، یک شخصیت فرهنگی 2 میلیون نفری و 14.5 میلیون دانش آموز ، نظرات نهایی خود را در مورد وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش اعلام کرده اند.” با توجه به عضویت 120 نماینده فرهنگی در این گروه و حساسیت همه نمایندگان ، ضمن مشارکت گسترده با نخبگان فرهنگی و خانواده ها و سازمانهای فرهنگی ، بیانیه پایانی را در این مورد بیان می کنیم.

وی افزود که برنامه های پیشنهادی وزیران ، از جمله برنامه های دکتر باغولی ، در کمیته های مختلف این هفته مورد بحث قرار گرفت ، اما در هفته آینده به صورت ویژه و تخصصی ، دیدگاه ها و برنامه های آنها ، همراه با سایر اجزای که نشان دهنده تأثیر بر فانگ هین است ، مورد بحث قرار گرفت. مورد تجزیه و تحلیل و ارزیابی قرار گیرد.

حاجیبا یی با تأکید بر اینکه گروه فنگهیان یکی از تخصصی ترین و قدرتمندترین گروه های پارلمانی است ، گفت: نمایندگان مردم در این حزب علاوه بر نظراتی که از مراجعین و کارشناسان این حوزه دریافت کرده اند. برنامه ها و دیدگاه های وزیر پیشنهادی به در نظر گرفتن سند فوق به عنوان نقشه راه توضیح دهنده چشم انداز آموزش و پرورش کشور بر اساس شرایط موجود ، شناخت صحیح مشکلات نظام آموزش و پرورش و ارائه راهکارهای عملیاتی برای حل مشکلات بر اساس توان دولت. توانایی استفاده از مربیان برای تصمیم گیری و بررسی تصمیمات و سایر شاخصهای توسعه آموزش م effectiveثر و کارآمد

وی گفت: “به غیر از برنامه نامزد وزارت ، توانایی اجرای برنامه ارائه شده توسط هر وزیر بر اساس سوابق اجرایی و شواهد اجرای در کمیسیون های کارشناسی و عمومی با این ملاحظات و م componentsلفه ها نشان داده می شود.” برای همه وزرا به این یکی از مهمترین شاخصهای ارزیابی توسط نمایندگان جمعیت است.

حاجیبایی در ادامه یادآور شد: روند ارزیابی برنامه های وزرای پیشنهادی کابینه سیزدهم امروز در کمیته کارشناسی و هفته آینده از شنبه تا سه شنبه ، دو تا سه تغییر شغل به پایان می رسد.در صحن علنی ادامه خواهد داشت. گروه Fanghean همچنین علاوه بر جلسه عمومی جلسه ویژه ای دارد و نظرات خود را با توجه به ویژگی ها اعلام می کند.

وی با اشاره به اینکه نظر نهایی نمایندگان فرهنگی پس از این جلسات در خصوص وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به اتفاق آراء اعلام می شود ، گفت: این شاخص مهمی از رای اعتماد وزیران پیشنهادی با توجه به خواسته ها و محبوبیت برنامه است.

وی افزود: “در شرایط کنونی ، ما باید به دولت سیزدهم کمک کنیم تا بتواند با مشارکت مردم ، شناخت مسائل عمده کشور و ارائه راهکارها ، زیرساخت های لازم را برای افزایش اعتماد عمومی و تاب آوری اجتماعی فراهم کند.” علم و جهاد کار می کند. “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا