اجتماعی

ایجاد شبکه همدلی در استان گلستان/ حمایت جدی از نیروهای بومی استان

سلام آنلاین/ گلستان استاندار گلستان خاطرنشان کرد: همه باید برای کنار گذاشتن و توسعه استان تلاش کنیم.

علی محمد زنگنه در گفت و گو با خبرنگاران در خصوص آخرین تحولات منطقه گلستان با اشاره به اینکه فعالیت های ما در حوزه کنترل شیوع کرونا و همچنین تمرکز بر انتصابات مناسب قابل چشم پوشی نیست، در خصوص اولویت های توسعه ای خود گفت: کردها: شرایط پروژه های عمرانی استانی را همواره با معاونان و کارشناسان استانداری رصد می کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای استانی و بومی باید مورد حمایت همه مجموعه ها باشند، گفت: هدف ما واگذاری پروژه های عمرانی استان به پیمانکاران و نیروهای بومی است و باید واقعا از ظرفیت استان حمایت کنیم تا شاهد کریستال خلاقیت و خلاقیت باشیم. نوآوری.

فرماندار گلدستون با اشاره به اینکه در دیدار با پیمانکاران و مهندسین عمران استان، با تاکید بر اینکه نگاه به حمایت از پیمانکاران داخلی به صورت یکسان موجب رشد و توسعه استان می شود، خاطرنشان کرد: دلیل اینکه نیروهای استانی واقعاً همدل هستند آنها پروژه های بیشتری برای اجرا خواهند داشت.

زنگنه با بیان اینکه مدیرانی که با پیمانکاران سروکار دارند باید به رفع مشکلات آنها کمک کنند، خاطرنشان کرد: هر چه گفتگوهای بین مجریان و پیمانکاران بیشتر شود، اختلاف طعم کمتر و مشکلات زودتر حل می شود.

وی طرح نهضت ملی مسکن را بسیار مهم دانست و گفت: اگر استان طرح و الگوی مناسب در طرح نهضت ملی مسکن داشته باشد می تواند با ارائه به مدیر ملی و همراهی خیرین مسکن ساز به موفقیت این طرح کمک کند. در طرح نهضت مسکن ملی در توسعه این پروژه موثر خواهد بود.

استاندار گلستان 47 درصد جمعیت روستای استان را منفعت ارزنده دانست و گفت: منازل این عزیزان در محیط روستایی، عملیاتی و مسکن آنها در روستا مقاوم سازی شود.

زنگنه با تاکید بر اینکه با حمایت متقابل و ایجاد شبکه همدلی در استان مرزها برداشته می شود، گفت: با وحدت و همدلی است که هدف متعالی ما محقق می شود. به دست آورد.”

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا