اجتماعی

افزایش شهرستان‌های قرمز فارس/ استمداد سیستم درمان از مردم

سلام آنلاین / فارس افزایش تعداد بیماران مبتلا به بیماری کرونا ویروس قلب و تعداد مرگ و میر ناشی از این بیماری ، همراه با کاهش ضریب آماری جمعیتی که Covid 19 را شکست داده اند ، سه شاخص اصلی سو of تغذیه هستند. از وضعیت استان فاشیست.

طبق آخرین آمار سلام آنلاین ، در هفته گذشته تعداد شهرهایی که دارای وضعیت قرمز در فاس هستند از 19 به 21 شهر افزایش یافته است. این نتیجه کلی وضعیت نامناسب استان است که در هشت ماه گذشته از نظر پروتکل های بهداشتی از نظر مقامات مناسب تر از سایر مناطق کشور بوده است.

اگرچه استان فاس هنوز تحت تأثیر 37 شرایط سرخ و دور از کشور قرار نگرفته است ، 16 منطقه در نقطه قرمز و سفید عروق قرار دارند ، اما افزایش شدید تعداد بیماران و مرگ و میر ناشی از این بیماری ، همراه با کاهش حدود 10 درصدی در بهبود آمار بیمار ، در مقایسه با تعداد مرگ و میر نشانه ای نگران کننده است.

با تجزیه و تحلیل آمار منتشر شده توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در دو ماه گذشته ، میزان بهبودی بیماری قلبی در فاس از 93٪ به 84٪ کاهش یافته است. به گفته متخصصان اپیدمیولوژی ، این نشانه ای از خطرات اوضاع و هشدار جدی برای مردم است و نشان دهنده شدت عفونت ، عفونت و حتی مرگ ویروس Covid 19 در موج سوم گسترش.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شیراز روز چهارشنبه ، 28 نوامبر ، در تشریح وضعیت آماری بیماری های قلبی عروقی در فاشیا گفت: “متأسفانه در 24 ساعت گذشته ما با مرگ شما روبرو شده ایم.” 17 مورد دیگر در استان فاس. است.

دکتر عبدالرسول همتی شیراز را خطرناکترین شهر استان فارس اعلام کرده است. از کل تلفات ناشی از بیماری های قلبی عروقی در فارس ، 662 نفر را مردم تشکیل می دادند که نیمی از آنها ساکنان شیراز بودند.

وی گفت: بعد از شیراز ، مرودشت ، کازرون و آباده 97 ، 56 و 32 شدند و رتبه های دوم تا چهارم کشته شدگان فارس و لامرد ، داراب ، کوار ، قیروکارزین ، اقلید ، زریندشت را کسب کردند. ممسنی ، استهبان و پاسارگاد در واقع شده اند.

همتی گفت: تعداد کشته شدگان در سپیدان ، ارسنجان ، سروستان ، فیروزآباد ، آنلاین ، نی ریز ، بیضا ، رستم ، کوه چنار ، فراشبند ، بوانات و سرچاهان کمتر از 10 نفر است. از زمان شروع شیوع بیماری ، 356000 نمونه آزمایش شده است که 82000 مورد مثبت و 148 مورد مثبت بوده است.

معاون بهداشت دانشكده علوم پزشكي دانشگاه شيراز تعداد بيماران در بيمارستان ها و سلول هاي انفرادي استان فاس را 69352 نفر اعلام كرد: اين آمار نشان مي دهد كه 84٪ بيماران بهبود يافته اند.

هیمتی تعداد بیماران بستری در بیمارستان فاس را یک هزار و 339 نفر عنوان کرد و خاطرنشان کرد: متأسفانه 186 بیمار به دلیل ضعف سلامتی به بخش های مراقبت ویژه ارجاع شدند. ضعیف.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی شیراز گفت که وضعیت فافا هنوز در سطح نگران کننده ای قرار دارد و گفت که براساس آخرین ارزیابی ، 21 شهر ففا سرخ ، 12 نارنجی و 3 محتاط بوده است. یا سفید

هیمتی از پایان ظرفیت تخت بیمارستان برای بیماران عروقی در فافا خبر داد و گفت: برخی از بیمارانی که نیاز به خدمات بیمارستان در فافا دارند در صف انتظار هستند. بنابراین ، از شهروندان خواسته می شود تا با رعایت دقیق وضعیت و روشهای اعلام شده بهداشت ، به سیستم بهداشت کمک کنند تا از وضعیت وخیم کنونی خارج شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا