استان ها

کلاهبرداری در سایت دیوار به بهانه تور ۳ روزه مشهد مقدس

به گزارش سلام آنلاین از اصفهان به نقل از یک منبع انتظامی استان، سرهنگ سید مصطفی مرتضوی پس از شکایت های متعدد اهالی مبنی بر حضور غریبه ای در سایت دیور به بهانه ثبت نام در تور سه روزه مشهد مقدس، تایید کرد. در مجموع 600 میلیون ریال از آنها به طور متقلبانه رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه داوطلب ثبت نام تور مشهد تور سه روزه روی دیوار را طی کرده و برای ثبت نام با آگهی دهنده تماس گرفته اند، افزود: وی به بهانه اینکه ظرفیت برای هر نفر محدود است، درخواست واریز مبلغ 40 میلیون ریال کرد. با نشان دادن شماره کارت پس از واریز پول به حساب پیشنهادی، نه تنها بلیت را دریافت نکردند، حتی تبلیغ‌کننده نیز از پذیرش تماس آنها و حذف آگهی خودداری کرد.

بازرس پلیس ناحیه ایسانگ ادامه داد: پلیس با بررسی مدارک و اظهارات شاکیان و انجام اقدامات لازم، متهم را شناسایی و پس از ارسال پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی می شود.

در پایان توصیه مقامات انتظامی این است که شهروندان برای خرید یا پیش خرید بلیت یا ثبت نام در تورها و زیارت ها به دفتر مجاز و معتبر مراجعه کنند. از خرید آنلاین از وب سایت های بدون مجوز یا رسانه های اجتماعی خودداری کنید.از سوی دیگر، برخی از آگهی‌های منتشر شده در وب‌سایت‌های واسطه مانند بلیط‌های تخفیف لحظه آخری، تورهای سریع و ارزان و… تقلبی بوده و افراد باید پس از تایید هویت و اصالت خدمات، مستقیماً اقدام کنند. ارائه دهندگان تا حد امکان نسبت به واریز و ارائه اطلاعات هویتی خود اقدام نمایند.

دکمه بازگشت به بالا