تازه های کسب و کارعمومی

لیست کامل بهترین پارک‌ های مشهد

بهترین پارک‌ های مشهد

بوستان های مشهد یکی از جاهای تفریحی اصلی این شهر است که جزء جاذبه ی تفریحی شهر محسوب می شود. شهرهای بزرگ و صنعتی معمولا پارک های زیادی دارند که در هر منطقه برای رفاه حال مردم پارک های تاسیس شده است. اگر قصد سفر به مشهد را دارید با همراه باشید تا پارک های جذاب شهر مشهد را به شما معرفی کنیم. معرفی پارک های مشهد در شهر مشهد به دلیل اینکه گردشگران زیادی دارد پارک های متنوعی ساخته شده است. شما می توانید با سفر به مشهد از دیدن این پارک ها لذت ببرید و خاطره خوشی برای خود و خانواده بسازید.

بهترین پارک مشهد | 20 پارک برتر + عکس و آدرس - کجارو

پارک های مشهد تنوع بسیاری دارد. در این مطلب شما را با بهترین پارک های مشهد آشنا می کنیم. پارک ملت مشهد پارک ملت که در مرکز شهر مشهد قرار دارد یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر است. در اوایل فصل بهار در این پارک گل های لاله کاشته می شود که به مکان جذابی برای گردشگران تبدیل می شود. این پارک در فصل پاییز بهترین مکان برای عکاسی است زیرا پارکبان های پارک با جمع کردن برگ درختان در قسمتی از پارک صحنه جذابی را ایجاد می کنند.

پارک ملت مشهد

امکانات پارک ملت مشهد * شامل شهربازی * رستوران * فست فود * کافی شاپ * آمفی تئاتر * کتابخانه * سالن های ورزشی * پارک ویژه بانوان * استخر * مسجد پارک ملت مشهد در میدان آزادی قرار دارد. پارک وکیل آباد مشهد پارک وکیل آباد جزء پارک های جنگلی مشهد محسوب می شود. این پارک درختان کهنسال و رودخانه دارد که باعث شده مکان بسیاری جذابی برای گردشگران شود. بهترین شهربازی های مشهد انتخابی عالی برای گذراندن وقت کنار کودکان هستند.

شما می توانید به هنگام سفر به مشهد به بروید و از امکانات آن لذت ببرید. وجود رستوران و باغ وحش در نزدیکی این پارک این مکان را به یکی از بهترین جاذبه های گردشگری تبدیل کرده است. امکانات پارک وکیل آباد مشهد 1. آلاچیق 2. تخت 3. کافی شاپ 4. سینما 5 بعدی 5. دریاچه پارک خورشید مشهد پارک خورشید در دامنه کوه قرار دارد که دارای پله های سنگی زیادی است. شما می توانید با عبور از این پله ها تمام مشهد را زیر پای خود ببینید.

اگر از مسیر کوهنوردی مشخص شده عبور کنید می توانید به کوهستان پارک خورشید برسید. پارک مینیاتوری مشهد شما می توانید در این پارک شاهد آثار تاریخی شهرهای ایران باشید که در ابعاد مینیاتوری ساخته شده اند. آثار مینیاتوری، درختان و گل ها این پارک را بسیار جذاب کرده است. در این پارک صنایع دستی و کافی شاپ نیز وجود دارد که می توانید لحظات خوشی در این پارک داشته باشید.

آثار تاریخی مینیاتوری * تخت جمشید * پل خواجو * ایستگاه راه آهن مشهد * آرامگاه عطار > بیشتر بخوانید: پارک های مشهد نزدیک به حرم پارک های متعددی در نزدیکی حرم قرار دارد که برای رفاه مسافران ساخته شده است تا بتوانند از فضای سبز این پارک ها لذت ببرند. پارک وحدت مشهد پارک وحدت یکی از پارک های بزرگ مشهد است که در فاصله 3 کیلومتری حرم مطهر قرار دارد. پارک وحدت بسیار جذاب است و دارای آبشار، آب نما و دریاچه مصنوعی است که زیبای آن را دوچندان کرده است.

پارک وحدت

پارک وحدت به پارک چهل بازه نیز مشهور است. امکانات پارک وحدت مشهد * کتابخانه * تئاتر * سینما * شهربازی * شطرنج * زمین های ورزشی * سکوی تنیس روی میز * زمین اسکیت و… پارک وحدت نزدیکترین پارک به مسجد گوهرشاد مشهد است. آدرس: بلوار ولایت، بلوار وحدت، نرسیده به خیابان نواب صفوی پارک میرزا کوچک خان مشهد پارک میرزا کوچک خان مشهد به پارک بوستان زائران مشهد نیز معروف است و یکی از پارک های مشهد نزدیک به حرم است.

این پارک پشت بازار رضا قرار دارد و بهترین مکان برای استراحت زائران است. این پارک در نزدیکی هتل های زیادی قرار دارد که شما می توانید با اسکان در این هتل ها از فضای سبز پارک لذت ببرید. امکانات پارکمیرزا کوچک خان مشهد 1. استخر 2. وسیله بازی کودکان 3. سرویس بهداشتی 4. بوفه 5. زمین فوتبال آدرس: میدان هفده شهریور، خیابان دانش شرقی، بین دانش ۱۲ و ۱۴ پارک امت مشهد پارک امت بیش از 30 هزار متر مربع مساحت دارد و فضای سبز و باغچه های پر گل بسیاری دارد. در این پارک، یکی از که مخصوص کودکان وجود دارد که می توانید برای فرزندتان لحظات خوشی بسازید.

امکانات تفریحی زیادی در این پارک قرار دارد که می توانید با سفر به مشهد از رفتن به این پارک لذت ببرید. این پارک یکی از بهترین پارک های مشهد برای کودکان است. آدرس: میدان گلشور، تقاطع خیابان شهید مفتح و بلوار امت پارک کوه‌سنگی مشهد پارک کوهسنگی یکی از پارک های قدیمی شهر مشهد است که یک جاذبه عالی برای گردشگری محسوب می شود.

با رفتن به این پارک می توانید نمایی از شهر را ببینید. این پارک در شب نمای فوق العاده ای دارد و یکی از پارک های دیدنی مشهد است. آدرس: خیابان کوه‌سنگی مجاورت بزرگ‌راه کلانتری پارک های مشهد برای اسکان کجاست؟ اگر به شهر مشهد سفر کردید و قصد اقامت در هتل را ندارید می توانید در برخی پارک های مشهد اسکان کنید. پارک غدیر مشهد پارک غدیر مشهد یکی از بهترین پارکها برای اسکان است که به بوستان زائر پذیر غدیر و کمپ طرق معروف است.

این پارک با توجه به امکاناتی که دارد می تواند 4000 چادر مسافرتی را داخل خود جای دهد. پارک غدیر به صورتی طراحی شده است که می توانید در آن به مدت طولانی اسکان کنید. فاصله این پارک تا حرم زیاد است اما اگر می خواهید هزینه کمی برای سفرتان پرداخت کنید گزینه بسیار مناسبی است. آدرس، قیمت، تلفن و جاذبه های دیدنی پارک غدیر مشهد بوستان پردیس مشهد بوستان پردیس یکی از پارک های تمیز شهر مشهد است. در تمام طول سال نمی شود در این پارک چادر زد و در ایام خاصی به مسافرین اجازه اسکان داده می شود.

در بخشی از پارک قسمت بانوان وجود دارد که گروه های بانوان که با تور سفر کردند می توانند آنجا اسکان کنند. تمیزی و سرسبزی این پارک واقعا شما را شگفت زده می کند. آدرس، تلفن و جاذبه های دیدنی پارک پردیس پارک سپاد مشهد پارک سپاد به دلیل اینکه به مجتمع تجاری و تفریحی نزدیک است یکی از پارک های پرطرفدار برای اسکان است. اگر در این پارک اسکان کردید می توانید از امکانات مجموعه گردشگری سپاد بهره مند شوید.

مجتمع تجاری پارک سپاد * بازار خیام * مجتمع تجاری الماس شرق * وصال امکانات تفریحی پارک سپاد * پارک علمی پروفسور بازیما * شهربازی * باغ پرندگان آدرس: مشهد، انتهای بلوار خیام شمالی، بعد از میدان خیام (میدان سپاد)، مرکز تجاری سپاد پارک شهید خورشیدی مشهد پارک شهید خورشیدی یکی از کمپ های مسافرتی است که امکان اسکان 200 خودرو را دارد.

این پارک دارای محل های استقرار چادر است و امکانات رفاهی زیادی دارد. این مجموعه پارکینگ دارد که امنیت ماشین شما را تضمین می کند. امکانات پارک شهید خورشیدی * پارکینگ * محل استقرار چادر * سرویس بهداشتی * حمام * استقرار نیروهای انتظامی آدرس: مشهد، حاشیه بزرگراه شهید کلانتری، حد فاصل میدان آزادی و میدان صدا و سیما پارک های مشهد برای عکاسی پارک ها به دلیل داشتن درختان و طبیعت سرسبز بهترین مکان برای عکاسی است.

پارک هفت حوض مشهد

پارک هفت حوض مشهد پارک هفت حوض یکی از بهترین پارک های مشهد برای عکاسی است زیرا در اثر فرسایش سنگ ها هفت حوض در این پارک تشکیل شده است. رودخانه و حوض های این پارک بسیار زیبا است و این پارک یکی از پارک های زیبا مشهد است. شما می توانید در این پارک به پیست های سنگ نوردی و صخره نوردی بروید.

پارک هفت حوض در بین کوه های خلج قرار دارد. باغ پرندگان مشهد باغ پرندگان یکی از جاهایی است که گردشگران می توانند عکس های زیبایی ثبت کنند. اگر به عکاسی از حیوانات علاقه مند هستید این پارک گزینه بسیار خوبی است. سرزمین موج‌های آبی به اعتقاد بسیاری از گردشگران یکی از بهترین پارک های آبی در مشهد است.

فضای باغ پرندگان بسیار دل انگیز است و بهترین مکان برای عکاسی است. باغ ملی مشهد باغ ملی از قدیمی ترین پارک های شهر مشهد است و در نزدیکی حرم مطهر قرار دارد. موقعیت مکانی این پارک بسیار عالی است و در اطراف آن فست فود، آبمیوه فروشی، رستوران و … وجود دارد.

دکمه بازگشت به بالا