عمومی

مشهد؛آخرین مقصد سفر استانی رییس جمهور شهید/ مهمان داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری استانی آنلاین هادی شمسی ثانی: یکی دو ماه است که همه مسئولان استان خراسان رضوی در تدارک دور دوم سفر رئیس جمهور به استان بودند. این سفر که قرار است در خرداد ماه انجام شود برای شهید آیت‌الله رئیسی و هیئت دولت برای نظارت بر اجرای 180 مصوبه 11 فروردین 1401 در دور اول سفر به خراسان رضوی است.

سفرهای استانی یکی از اولویت های سیزدهم دولت سیزدهم در راستای اجرای عدالت است. عدالت از اول قسمتی از دغدغه اصلی رئیس جمهور شهید بود و تا آخرین روزهای وزارتش ادامه داد.

شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی، سه شنبه 25 اردیبهشت، در اختتامیه کنگره بین المللی بین المللی حضرت رضا (آ) وی که در حرم رضوی برگزار شد، گفت: بعد از توحید در دین ما مفهومی به وسعت مفهوم عدل وجود ندارد، عدالت در همه چیز وجود دارد.

وی در این مراسم، دانستن حقوق خود در پیشگاه خداوند متعال را مهم ترین شرط اجرای عدالت دانست و افزود: ارتباط، محبت، محبت و درک متقابل امام و امت را مدیریت کنید. کی می خواهد نظم و دیکتاتوری باشد یا اسم دموکراسی دارد، ممکن است فرق کند.

این نگاه والای او به دولت است که در کمتر از سه سال ریاست جمهوری، با تلاش های خستگی ناپذیر، پارادایم جدیدی از خدمات عمومی را معرفی کرده است که نزدیک ترین به آرمان های انقلاب اسلامی است.

مقام معظم رهبری در پیامی به خستگی و سخت کوشی مردم که شخصیت اصلی خادمان رئیس جمهور است اشاره کردند و گفتند: رئیس جمهور عزیز خستگی را نمی شناسد. ایران در این حادثه دلخراش خدمتگزار وفادار و ارزشمندی را از دست داد. برای او خیر و خشنودی افرادی که اظهار لطف خدا می کنند بیش از هر چیز دیگری راضی کننده است.

الان همان مردمی که نگران شهادت رئیس جمهور هستند، دو سه روز است که در محل میهن اسلامیمان برای او سنگ تمام گذاشته و در میدان قدردانی می کنند.

مردم و مسئولان استان های خراسان رضوی و مشهد که خود را برای استقبال و میزبانی از دور دوم سفر رئیس جمهور به استان در خردادماه امسال آماده می کنند، این روزها برای خوشامدگویی به هموطنان خود سیاه پوش شده اند. 3/1403.

مشهد مقصد نهایی تور استانی شهید سردار/فرد را داریم

اصحاب رسانه، خبرنگاران و عکاسان مشهدی که چند ماهی است خود را برای دور دوم سفر آیت الله رئیسی به خراسان رضوی آماده می کنند، امروز در سفر پایانی خود تنها نیستند؛ رئیس جمهور شهید و مشهد مقدس برای اولین بار شهادت دادند. حضور بی سابقه خبرنگاران بیش از 65 رسانه مختلف: خارجی هایی که آخرین دیدار آیت الله سید ابراهیم رئیسی را داشتند. مشهد مقدس پوشش

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدرضا قلندر شریف، شهردار مشهد، خدمات مترو رایگان از ساعت 7 صبح تا 24 شب به اهالی و شرکت کنندگان در تشییع جنازه ارائه می شود. ” او اضافه کرد.

شهردار مشهد تصریح کرد: در ساعات پیک اعم از تشییع و تشییع روسای جمهور شهید، قطارها در ایستگاه های بسیج و شریعتی توقف نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: سرویس دهی روزانه نیروی اتوبوسرانی از ساعت 6 صبح امروز و در هشت خط منتهی به مراسم تشییع از ساعت 9 صبح آغاز و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری آنلاین، رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی مشهد نیز از آمادگی این شهر برای استقبال و اعزام وی خبر داد. خادم الرضا وی گزارش داد و گفت: تصاویر شهدای خدمت در بیش از 400 تخته حصیری50 قاب لوکس شهری، 80 صفحه نمایش ستون، 300 تلویزیون شهری، یک قطار شهری و دو مانیتور، 400 بیلبورد، 300 سازه داربست و 3500 آگهی اتوبوس نیز اکران شد.

جاوید کیانی افزود: 1500 پرچم اهتزاز، 5000 پرچم و 5000 تیرک آویزان با بیش از 40 هزار متر طناب در مشهد نصب شده است.

دکمه بازگشت به بالا