اجتماعی

بررسی مجدد وضعیت «ریشا»/ برخورد جدی با باغ وحش مشهد در صورت قصور

به گزارش «ریشا» (شیر باغ وحش مشهد)، معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: این بیماری برای حیوانات بیمار در باغ وحش ها طبیعی است اما در صورت بی توجهی به مراقبت و درمان. اقدامات جدی انجام خواهد شد.

به گزارش سلام آنلاینچاپ عکس شیر لاغر باغ وحش مشهد واکنش های زیادی را در فضای مجازی به همراه داشته است. شیر 9 ساله “ریسا” نام دارد.

حسن اکبری در گفت وگو با سلام آنلاین وی در خصوص وضعیت ریشا گفت: حیوانات بیمار در باغ وحش ها یک موضوع طبیعی است اما نوع و کیفیت اقدامات برای حیوانات بیمار و نحوه اطلاع رسانی آنها بسیار مهم است.

وی گفت: باغ وحش مشهد یکی از بهترین باغ وحش ها و رکوردهای دامپزشکی در جهان است، بنابراین در صورت بروز بیماری حیوانی انتظار درمان مناسب را داریم و اطلاع رسانی های کافی و سریع وجود دارد. متاسفانه بر اساس آنچه در رسانه ها دیده ایم، در نحوه نگهداری حیوانات در این باغ وحش مشکلاتی وجود دارد.

معاون اداره کل حفاظت محیط زیست افزود: اداره کل محیط زیست استان کراسان رضوی گزارشی در خصوص مسائل حیوانات و فعالیت باغ وحش تهیه کرده است اما درخواست ما از اداره کل محیط زیست استان این است که موضوعی که مجددا مطرح شد، لطفا اطلاعات مشاهده را بررسی کنید. . دفاتر تخصصی مربوطه پیگیر این موضوع هستند و در صورت قصور نسبت به رفع آن اقدام می کنند.

اکبری در پایان گفت: ما از باغ وحش حمایت می کنیم تا حیوانات در این محیط زنده بمانند. اگر مدیران محیط زیست استانی در این زمینه کوتاهی کنند، قطعا باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا