استان ها

کاهش ۱۱ درصدی تصادفات نوروزی در لرستان

سلام آنلاین / لرستان معاون کمیته لرستان از کاهش 11 درصدی تصادفات نوروزی در استان خبر داده است.

سرهنگ علی میراحمدی گفت: با آغاز تعطیلات نوروزی از 19 مارس ، حوادث رانندگی در لر لر 11 درصد کاهش یافت.

وی عملکرد نیروی گشت نوروز را در بخش کنترل جاده مورد نظر ارزیابی کرد و افزود: در این مدت یک نفر در یک سانحه رانندگی در جاده های استان جان خود را از دست داد.

میراحمدی همچنین به 11 درصد سرقت همزمان با آغاز تعطیلات نوروزی اشاره کرد و اظهار داشت که “این در حالی است که تعداد سرقت ها در این زمینه نسبت به مدت مشابه سال قبل 35 درصد افزایش یافته است.”

با توجه به ترافیک مسافرتی نوروزی در استان ، جانشین رئیس پلیس لرستان خاطرنشان کرد: اوضاع در پلدختر ، دورود و بروجرد نارنجی است و ترافیک به ویژه در این مناطق کنترل می شود.

وی با تأکید بر تمدید ممنوعیت تردد در شب از ساعت 9 شب تا 4 صبح ، تأیید کرد که هیچ وسیله نقلیه مبدأ حق ورود یا عبور از این سه شهر را ندارد و هر وسیله نقلیه این قانون را نقض می کند.

آقای میراحمدی تأکید کرد که وسایل نقلیه غیربومی موجود در شهر نارنجی لرستان باید در اسرع وقت برداشته شوند.

وی با اشاره به اینکه وسایل نقلیه غیربومی باید از طریق کمربند شهری به مقصد سفر کنند ، افزود: “چهار شهر دورپول ، طاق ، شیمی و کویت فاقد کمربند هستند و از این نظر” ایستگاه به ایستگاه ” طرح در نظر گرفته شده است ”

معاون کمیسیون لرستان گفت: بر اساس این طرح ، بلیط های ترافیکی از ایستگاه اول برای وسایل نقلیه غیربومی صادر می شود و باید در ایستگاه بعدی توسط پلیس راهنمایی و رانندگی بازرسی و تأیید شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا