عمومی

برنامه‌ریزی برای تامین ایمنی تردد زائران اربعین در محورهای لرستان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، مرتضی شیروانی امروز شنبه در جلسه هماهنگی نظارت بر روند جابجایی زائران عتبات عالیات و ایمنی زائرانی که در محور لرستان در ایام اربعین حسینی تردد می کنند، نظارت جدی بر تحویل کالا را برنامه ریزی می کند. خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و پیشگیری از تخلفات

وی گفت: با توجه به اهمیت همایش بزرگ اربعین حسینی، اولویت امروز کشور ما ارائه خدمات با کیفیت به زائران اباعبدالله الحسین علیه السلام است. از سوء استفاده

مدیرکل راهداری و حمل ونقل وزارت فواید عامه و ترابری لرستان با بیان اینکه تهیه مستندات و ابلاغ فعالیت ها باید با هماهنگی با روابط عمومی انجام شود، تصریح کرد: این امر باید در دستور کار قرار گیرد.آ) به مجموعه ما محول شده است، باید با بسیج تجهیزات و نیروی انسانی برای اطمینان از محور، کنترل ناوگان، خدمات حمل و نقل و پایانه مسافربری و پاسخگویی به مسافران به بهترین شکل ممکن عمل کنیم و از این نظر هیچ قصوری پذیرفته نیست. .

در ادامه رضا عبدی معاون حمل و نقل نیز وظایف رئیس ستاد و اداره شهرستان در مدیریت تردد زائران حسینی اربعین را بر هماهنگی شهرستان برای ارائه نرخ مصوب بلیت با افزایش ساعت تشریح کرد. راننده. نمایندگان دائمی اداره شهر در پایانه مسافربری و دفتر شرکت حمل و نقل مسافر شهری تاکید کردند.

اکبر جدیدی مشاور مدیرکل و رئیس حراست این اداره کل نیز خواستار توجه بیشتر به ایمنی عملیاتی و ترافیکی در ایام طرح اربعین حسینی و حفظ سلامت زائران شد.

دکمه بازگشت به بالا