استان ها

پیام تبریک استاندار لرستان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

به گزارش سلام آنلاین لرستان، متن تبریک و گفت و گوی تلویزیونی دکتر فرهاد زویار به شرح زیر است:

تو ذهن و چشم یا فرمانروای شب و روز را تغییر می دهی، اوضاع و احوال را تغییر می دهی، اکنون ما را به بهترین شرایط بگردان.

به مردم نجیب، مهربان، غیور و دوستدار استان درود می فرستم. فرا رسیدن سال 1402 و بهار طبیعت را که به بهار قرآن و بهار جانها و بهار دلها تبدیل شده است را به شما سرور عزیز لرستان تبریک می گویم.

سال 1401 با همه فراز و نشیب ها به پایان رسید و الحمدالله در ماه های پایانی سال رحمت پروردگار و الطاف خداوند به صورت باران در استان موعود لرستان جاری شد که خیر خواهد بود. سالها و برکت در سالهای آینده، در سال 1402. جای شکر خواهیم داشت.

در لرستان، هر گاه باران و برکت و باران از آسمان به قدر کافی باشد، وضع مردم و اقتصاد و معیشت مردم بهتر می شود و به تعبیری می توان سال بدی را در بهار یافت.

امیدوارم تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن و باران رحمت الهی مورد استفاده عموم قرار گیرد.

عید نوروز از دیرباز به عنوان یک سنت حسنه نزد مردم ایران و لرستان با نگرش هایی چون نشاط، بینایی و بصر، آسودگی خاطر، مسافرت و دستگیری از دیگران گرامی داشته می شد، فرصتی ارزشمند بود.

از جمله برجستگی های سال 1401 می توان به موفقیت های به دست آمده توسط جمهوری اسلامی ایران در سطح بین المللی و همچنین لرستان به عنوان یکی از امن ترین استان های کشور که با دلسوزی و وظیفه به دست آمده است اشاره کرد. از مردم و مسئولان. این یکی از برجستگی های سال 1401 بود.

فرارسیدن عید نوروز را به همه مردم شریف لرستان تبریک می گویم و امیدوارم از هماهنگی این مناسبت با ماه مبارک رمضان استفاده مناسب تری شود.

46

دکمه بازگشت به بالا