استان ها

روند جذب اعتبارات اختصاص‌یافته به لرستان قابل‌قبول است

سلام آنلاین/ لرستان بر اساس گزارش ارائه شده در جلسه بررسی منابع، بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400، تاکنون 61 درصد وام ها در استان جذب شده و در حال انجام است که در زمانبندی قابل قبول است.

فرهاد زویار در جلسه بررسی آخرین وضعیت جذب و تسویه وجوه موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 قوه مجریه و بانک عامل لرستان گفت: جذب وجوه از محل ماده الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 وام تا حدود یک ماه پیش روند کاهشی داشت، اما پس از نظارت و تسهیل شرایط، این روند نسبت به قبل افزایش یافته است.

وی با اشاره به مقبولیت روند جذب KREDIT در استان، گفت: با توجه به جلسات منظم و همکاری خوب بانک های اجرایی و عملیاتی، روند جذب منابع با توجه به بررسی ها افزایش یافته است، اقدام آخر را تکرار کنید. انتظار می رود رسیدن به نقطه مطلوب مشکل ساز نباشد.

استاندار لرستان با اشاره به اینکه تا حدود یک ماه پیش روند جذب اعتبار در استان کمتر از 200 میلیارد تومان بود، خاطرنشان کرد: بر اساس گزارش امروز برخی از مدیران اجرایی حدود 90 درصد اعتبار خود را جذب کرده و مابقی در حال انجام است.

زویار افزود: تاکنون 61 درصد اعتبار تخصیص یافته به استان ها جذب شده است که بر اساس برنامه زمان بندی روند جذب اعتبار افزایش یافته و قابل قبول است و لرستان در 6 استان قرار دارد و از این نظر رتبه اول کشوری است. و امیدواریم این روند با سرعت بیشتری ادامه یابد.

وی با بیان اینکه روند بسته شدن پرونده توسط دستگاه های اجرایی استان ادامه دارد، گفت: اعتبار جذابی را تاکنون در نظر می گیریم و پیش بینی می شود مابقی اعتبار در پایان دوره تامین شود. ایفای نقش موثر در توسعه، اشتغال زایی و رونق اقتصادی استان

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا