اقتصادی

هشدار تولیدکنندگان آلمانی نسبت به کمبود مواد غذایی

تولیدکنندگان آلمانی نسبت به کمبود مواد غذایی هشدار دادند

تولیدکنندگان مواد غذایی اعلام کرده اند که با قیمت بالای انرژی نمی توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری سلام آنلاین. تولیدکنندگان مواد غذایی آلمان هشدار داده اند که افزایش قیمت انرژی می تواند آنها را به زودی تعطیل کند.

«یک مشکل اساسی در تامین غذای روزانه مردم آلمان وجود دارد. یک نامه صنعتی بیان می کند که وضعیت خیلی جدی است.

اکنون این شرکت نگران است که خط تولید به زودی بسته شود و مرکز توزیع مواد غذایی بسته شود. برخی حتی برای ورشکستگی احتمالی آماده می شوند.

به گزارش دی ولت، این نامه توسط مؤسسه مواد غذایی منجمد آلمان و انجمن شرکت های تدارکاتی و سردخانه ای آلمان آغاز شد و توسط پنج گروه صنعتی دیگر امضا شد.

این نامه برای صدراعظم اولاف شولز، وزیر فدرال رزرو رابرت هاوبک و وزیر غذای فدرال جم اوزدمیر ارسال شده است.

به گفته نویسندگان این نامه، وضعیت مالی تولیدکنندگان مواد غذایی هر روز بدتر می شود که می تواند موجی از ورشکستگی در این صنعت را به همراه داشته باشد.

آنها هشدار می دهند که برای نجات اوضاع به مداخله دولت نیاز است. به ویژه، آنها به کمک مالی از سازنده نیاز دارند.

“صنایع غذایی در حال حاضر بدترین بحران را از زمان پایان جنگ جهانی دوم تجربه می کند… اکنون اقدام کنید، در غیر این صورت قفسه ها به زودی خالی خواهند شد.”

آلمان همراه با اتحادیه اروپا با افزایش شدید قیمت انرژی و تورم بی سابقه در بحبوحه تشدید تحریم ها علیه روسیه و سیاست محرومیت از نفت روسیه مواجه است.

این وضعیت همچنین می تواند به زودی به قطع برق و کمبود برق منجر شود. صنایع غذایی منجمد به دلیل وابستگی زیاد به برق برای یخچال و فریزر در برابر مشکلات تامین برق آسیب پذیر است.

انتهای پیام/





آیا این اطلاعات مفید بود؟

بر اساس نتایج 0 رای دادن به و 0 رای مخالف

دکمه بازگشت به بالا