استان ها

میزبانی ارومیه از ده ست بازی؛ کامبک شهرداری ارومیه / آذرباتری همچنان می‌بازد

به گزارش روزنامه اینترنتی آذربایجان غربیهفته پانزدهم لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور با دو دیدار در ارومیه و در سالن دونلاریواسی پیگیری می شود.

یک باخت دیگر در رکورد آذربایجان

ارومیه آذربایجان در اولین دیدار با نتیجه 3 بر 2 مغلوب مس رفسنجان شد تا در فینال باقی بماند.
در این دیدار که در ست 5 اسیر می شود، نمایندگان ارومیه در ست های اول و سوم با نتیجه 25 بر 21 و 35 بر 33 پیروز شدند اما در راندهای دوم، چهارم و پنجم با نتیجه 25 بر 23 شکست خوردند. ، 25 تا 23 و 15 تا 12. خورد.
محمدعلی فلاح، امیر افشار، بابک موسوی، آرمان رحمانی، محمد بربست، متین احمدی و میلاد فتاحی برای آذربایجان بازی می کنند.
با این نتیجه تیم “آذرباتری” همچنان 3 برنده دارد و همچنان در انتهای جدول ایستاده است و تیم “مس” با هفتمین پیروزی خود موقتاً به رده هفتم صعود می کند.

بازی سیتی در ست پنجم به ثبت رسید

تیم ارومیه در دیداری عجیب با نتیجه ۳ بر ۲ پاس گرگان را شکست داد تا با چند برد برابر سپاهان اصفهان به دلیل امتیاز کمتر در رده دوم باقی بماند.
در این دیدار نمایندگان گرگان در ست های اول و دوم با نتایج 26 بر 24 و 25 بر 22 پیروز شدند، سپس در ست های سوم و چهارم با نتیجه مشابه 25 بر 21 مغلوب میزبان شدند و در نهایت در ست پنجم شکست خوردند. ارومیه 15 بر 2 پیروز شد. 11 تا بازی را به نفع خود تمام کند.
سعید مصطفی وند، جاوید اسماعیل زاده، امیررضا سرلک، رحمان داوودی، علیرضا بهبودی، صابر کاظمی و آرمان صالحی برای شهرداری ارومیه کاندیدا شدند.
تیم تالار پایتخت با این نتیجه برابر سپاهان و با امتیاز کمتر به مقام دوم رسید.

یکی از نکات قابل توجه هر دو بازی امروز / چهارشنبه / میزبانی ارومیه و میزبانی 10 بازی در یک سالن است که اشتباهات لیگ در برنامه ریزی در این فصل را بیش از هر زمان دیگری نمایان می کند نماینده رفسنجان به دلیل مشکلات سفر دیر وارد ارومیه شد.

48

دکمه بازگشت به بالا