استان ها

ادامه تغییر چراغ‌های قدیمی روشنایی خیابان‌های ارومیه با لامپ LED

به گزارش خبرگزاری سلام آنلاین از آذربایجان غربیدر ماه گذشته با تلاش مدیریت توزیع برق ایثار و تامین و بهبود روشنایی معابر، لامپ های ال ای دی 152 وات با کیفیت بالا برای جایگزینی لامپ های سدیم قدیمی در برخی مناطق تحت پوشش این کنترل نصب شده است سبک، همچنین طول عمر بیشتری دارند.

این پروژه به همت واحد بهره برداری شبکه توزیع برق ایثار و با مشارکت و همکاری تیم خط تلفن سایر ادارات ارومیه و در راستای تنظیم، چیدمان و تنظیم بار در خیابان حیدربابا 1 و 2 انجام می شود. شهر.
طرح اصلاح و تعویض چراغ های خیابانی با هدف کنترل استفاده و تبدیل گاز به ال ای دی و افزایش راندمان مصرف برق با شدت بیشتری توسط توزیع کنندگان برق آذربایجان غربی در سال گذشته اجرا شد.
همچنین با توجه به اینکه موضوع مدیریت مصرف و بهینه سازی همواره یکی از طرح های اولویت دار توزیع کننده برق می باشد. از این رو اجرای طرح ملی تعویض لامپ های ال ای دی با چراغ های گازی قدیمی در سال 1402 در اولویت برنامه های توزیع کننده برق آذربایجان غربی است و این طرح ملی برای تعویض یا نصب بیش از 8 هزار لامپ ال ای دی در سال گذشته در سطح جاده ها اجرا شد. نتیجه بهبود زیبایی شهرها و روستاها و همچنین روشنایی جاده ها و همچنین افزایش ضرایب ایمنی و امنیت است. در ناحیه اعمال شده

46

دکمه بازگشت به بالا