عمومی

فعالیت ۲۳۰۰ هیئت مذهبی در لرستان/ حضور روحانی در اکثر هیئت‌ها – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین حجت الاسلام روح ه دریکوند روز چهارشنبه در دیدار با معاون وزیر فرهنگ و تبلیغات سازمان تبلیغات اسلامی ، 2320 تشکل مذهبی در لرستان اعلام کرد: 92000 تشکل مذهبی ثبت شده در کشور فعال بودند.

وی گفت که در زمان محمد امسال ، بیش از 30 هزار بازرس از کارکنان سازمان تبلیغات اسلامی در لرستان و فعالان هیئت مذهبی بودند. مراسم وی گفت: “الحمدالله ، اکثر هیئت های مذهبی امروز از حضور روحانیون سود می برند و آموزه ها سازماندهی شده است.”

رئیس شورا هيئت مدیره دین لرستان خاطرنشان کرد: مسئولان هیئت از حضور روحانیون و سخنرانی ها استقبال کردند. لازم به ذکر است که گویندگان ما به زبان و زمان و جوانی مسلط هستند. آنها باید به روز شوند و به روز شوند.

حجت الاسلام دریکوند ادامه داد: امسال شرایط برگزاری رژه فراهم شد ه در مرز و در کابالا و نجف داده نشده است. اما ما از راهپیمایان به همراه مردم محلی و هیئت مذهبی راهپیمایی دعوت کردیم ها و فضای آبن را در شهر برپا کنید.

وی همچنین یادآور شد که امسال بیش از 10 هزار نفر در راهپیمایی حرم تا حرم اربعین شرکت کردند.

رئیس شورا هيئت مدیره دین لرستان خاطرنشان می کند که تاکنون با فعالیت های فرهنگی فعالان هیئت مذهبی استان ، بیش از 20 مورد قتل منجر به میانجیگری شده است. نمایندگان مذهبی همچنین در توزیع بسته های معیشتی ، حل اختلافات خانوادگی و … فعال هستند.

دکمه بازگشت به بالا