عمومی

واگذاری ١٠٠٠ قطعه زمین برای ساخت مسکن به جوانان استان بوشهر – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، احمد محمدی زاده شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران در جمع خبرنگاران در حاشیه مراسم واگذاری متقاضیان ویلا در بندر ریگ گناوه در قالب نهضت ملی مسکن اظهار داشت: بر اساس سیاست عدالت اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی با توجه به تدابیر و سیاست های رهبر معظم انقلاب و ابلاغ دولت انقلابی آیت الله رئیسی، این زمین در اختیار متقاضیان ثبت نام قرار می گیرد. در طرح نهضت ملی مسکن در بندر ریگ.

استاندار بوشهر افزود: امروز فاز اول واگذاری زمین در بندر ریگ برای ساخت مسکن ملی آغاز شده است.

دولت در پایان هفته جاری هزار قطعه زمین برای مسکن شهری در اختیار جوانان استان قرار می دهد تا بتوانند با بهره مندی از تجهیزات بانکی مسکن بگیرند و علاوه بر آوردن ثروت به زندگی جوانان بتوانند. این ساختمان ها را در آینده به دو یا سه طبقه برای فرزندانشان تبدیل کنند.

    اختصاص 1000 قطعه زمین برای اسکان جوانان بوشهری

وی تایید کرد: این برنامه. کم اهمیت انجام شد، تصمیم داریم زمین را به متقاضی واگذار کنیم و در هر شهرستانی که دارای زمین از شمال تا جنوب استان است، تمام اراضی حریم، عملیات واگذاری زمین و قرارداد انجام شده است. در حال امضا و آماده سازی است.

وی گفت: برای ادامه واگذاری این زمین ها این واگذاری ها در تمامی شهرستان های استان هایی که زمین در آن قرار دارد انجام می شود.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: شهرهایی که زمین کم در اختیار دارند، متمرکز بر آپارتمان سازی هستند و در حال حاضر زمین برای 40 هزار واحد در استان عرضه می شود.

وی گفت: در هر شهری که توان واگذاری زمین را داشته باشد، ویلا به صورت ویلایی و اگر زمین کمتر باشد به صورت آپارتمانی ارائه می شود.

دکمه بازگشت به بالا