عمومی

فضای مجازی فرصتی برای برقراری عدالت تحصیلی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

وی در گفتگو با آنلاین حسنعلی عسگری با اشاره به اجرای سند مبادله آموزش و پرورش گفت: «مهمترین سندی که در آموزش و پرورش تهیه شده و باید سالها در دستور کار ما قرار می گرفت ، سند مبادله مبنای آموزش است. به متأسفانه این سند مورد توجه قرار نگرفته و اقدامات لازم انجام نشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش کازاوین اذعان داشت: برای اجرای این سند ، حتی سخنرانی های لازم برای توجیه معلمانی که مدیران اصلی سند مبادله بودند ، انجام نشد و مجریان این سند نیازی به مصونیت ندارند. و اشرافی.

وی گفت: “اقدامات جدی ما در سال های 1998 و 1999 تعیین اهداف و برنامه ها بود.” ه برای دستیابی به سند تغییر اساسی است که اولین قدم ما در این زمینه ، سخنرانی در مورد اجرای سند تغییرات اساسی است. این موضوع با برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی در گروه آموزشی همراه است. با ملاحظهاین موضوع نیز به وضوح گنجانده شده است.

این مقام گفت: “در سند تغییر اساسی آموزش و پرورش ، به جای استفاده از عنوان” معلم “، از عنوان” معلم “استفاده می کند ، اما متأسفانه این دیدگاه در سیستم آموزشی به درستی سازماندهی نشده است.” کشوری که در آن ایده مطرح می شود ، اجازه دهید شش حوزه اسناد مبادله وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه خواسته های والدین بیشتر آموزش است تا تحصیل ، گفت: “تا زمانی که ما معلمان از ظرفیت لازم برای اجرای سند مبادله برخوردار نباشیم ، هیچ رویداد خوشی در کشور رخ نخواهد داد ، بنابراین ما بر توانمندسازی تمرکز می کنیم. به مربیان و معلمان می تواند رویکرد جدیدی اتخاذ کند ” با ملاحظه با سند ارتباط برقرار کرده و به آن اعتماد کنید.

اصغری سند تحول بنیادین را منبعی برای تغییرات مثبت در نظام آموزشی کشور عنوان کرد و گفت: بیست و پنج بسته مبادله در استان اجرا شده است و امیدواریم با وجود این به آرمان ها و چشم انداز سند تغییرات اساسی دست یابید. به

وی گفت: “با توجه به اینکه استراتژی اصلی دولت در جستجوی عدالت است ، ما از دولت سیزدهم انتظار داریم که آموزش و پرورش را به عنوان اصلی ترین موضوع سیستم مدیریت سیاسی و اجتماعی و آموزش و پرورش را به عنوان مهمترین مسئله کشور مطرح کند.” زیرا معتقدیم اگر مشکل آموزش و پرورش حل شود بسیاری از مشکلات کشور نیز حل می شود.

وی هزینه های تحصیل را سرمایه گذاری در جامعه برای تحقق امور توصیف کرد و افزود: ما مشکلات زیادی در زمینه زیرساخت داریم ، همانطور که در سند تغییر اعلام شده طی 10 سال گذشته ، اما سال گذشته ، زمانی که یک بحران قلبی عروقی و اینترنت بود ، ما به آموزش مجازی نرفتیم.

وی می گوید: “اگر از سال 1990 که اسناد تغییر اعلام شد ، سعی کردیم مشکل را اندک اندک حل کنیم ، امروز با این همه مشکل مواجه نمی شدیم.”

اصغری گفت: “ما از طریق کرونا به گذشته باز نمی گردیم. اینترنت برای ما فرصتی شده است که می توانیم از آن به عنوان وسیله ای مطلوب برای آموزش استفاده کنیم و می توان گفت ورزش های اینترنتی فرصتی برای ایجاد عدالت است. آموزش. اجرای آن در سال گذشته می تواند تا حدی نابرابری آموزشی در استان را کاهش دهد و دانش آموزان ما از مناطق محروم نیز می توانند در المپیک شرکت کرده و موقعیت های خوبی کسب کنند.

وی گفت: “شعار امسال ما” برابری در آموزش و پرورش “است که زمانی محقق می شود که بتوانیم زیرساخت های این امر را فراهم کنیم.”

“با شروع سال تحصیلی ، نگرانی والدین در مورد فرزندان خود مورد توجه قرار می گیرد زیرا مراقبت های بهداشتی دانش آموزان مهم تلقی می شود ، اما متأسفانه مدارس در زیست شناسی و تربیت بدنی به شدت آسیب دیده اند. “وارد جامعه شد.

دکمه بازگشت به بالا