ورزشی

تا چنددستگی در استقلال درست نشود نمی‌تواند قهرمان شود/مردم یاد بگیرند هر حرفی در فضای مجازی درست نیست

طبق این گزارش شفافهومن افاضلی در مورد کیفیت نیم فصل اول لیگ برتر اظهار داشت: کیفیت لیگ ما در نیم فصل اول تا هفته دوازدهم خوب نیست. برخلاف روال سالهای گذشته ، فاصله بین تیم ها کاهش یافته است ، یکی از دلایل این است که بهترین بازیکنان لیگ ما به کشورهای مختلف رفته اند و ما نمی توانیم خلا gap آنها را از نظر کیفیت پر کنیم. به همین دلیل تیم ها بسیار نزدیک هستند و تیم هایی با بازیکنان اصلی در لیگ کافی نیستند.

افاضلی افزود: “تیم ها همیشه از یکدیگر امتیاز می گیرند و از نظر کیفیت با یکدیگر فاصله زیادی دارند.” بازیکنان برتر لیگ ما به ندرت در فوتبال شخصی هستند. عامل مهم دیگر در کیفیت لیگ ، کمبود بازیکن و مربی خارجی است. به طور کلی کیفیت لیگ امسال نسبت به سال های گذشته کاهش یافته است.

کارشناسان فوتبال ایران با اشاره به حضور تعداد زیادی مربی جوان در لیگ امسال گفتند: “امسال تعداد زیادی از مربیان جوان به لیگ اضافه شده اند که برخی از آنها آماده کار نیستند. زود است که آنها چنین مسئولیتی را بپذیرند. وی ادامه داد: “اوه ، این چیزی است که کیفیت لیگ را تحت تأثیر قرار می دهد ، اما یک یا دو مربی جوان عملکرد خوبی دارند و نشان می دهند که حتی در زمینه مربیگری جوان هستند ، اما آمادگی خوبی دارند.

وی افزود: “به عنوان مثال ، محمد رباحی ، اگرچه جوان بود ، اما تجربه خوبی داشت.” او سالها مربیگری کرده و سابقه خوبی نیز دارد. تعداد مربیان جوان بسیار بیشتری وجود دارد. اگرچه آنها سال اول را می گذرانند ، اما باتجربه تر و بالغ تر هستند ، اما در بسیاری از شرکت های مربیگری که اضافه شده اند ، آنها برای این سطح آماده نیستند و امیدوارم که بعدا آنها کجا باشند. فرصت مربیگری.

افاضلی در پاسخ به این سال که آیا تیم های فنی و غضروفی وجود دارد ، گفت: بسیاری از تیم ها لیگ را با سبک دفاعی آغاز کرده اند و این به کیفیت لیگ نمی افزاید ، اما عده ای هستند که سعی می کنند فوتبال بازی کنند. “بهتر پیشنهاد دهید. شاید آنها بتوانند بقیه تیم را به دنبال خود بکشند. سپاهان ، پرسپولیس و مس رفسنجان تیم شجاعی هستند و به نظر می رسد می توانند به دیگران انرژی بدهند. اینها ، گلدار سارونزان ، اگرچه رتبه بندی آنها پایین آمده است ، اما کیفیت بازی از نظر استراتژیک. تیم های دیگری نیز هستند که این پتانسیل را دارند اما هنوز به این مرحله نرسیده اند.

در پاسخ به این سال که آیا وضعیت گلزنی در فوتبال ایران امسال بهتر شده است؟ فقط 12 گل به ثمر رسید. این زایمان کافی نیست. به این ترتیب ، فکر می کنم هنوز هم در زمینه حمله همان مشکل قبلی را داریم.

کارشناسان فوتبال ایران تایید کرده اند که قهرمانان امسال: پرسپولیس ، سپاهان ، استقلال و تراکتور از نظر کیفیت و پتانسیل فردی با تیم های دیگر متفاوت هستند. گروه های باقیمانده تقریباً یکسان هستند. سپاهان و پرسپولیس روند صعودی دارند اما استقلال آسیب پذیر است زیرا جناح های زیادی در این باشگاه وجود دارد و روی بازیکنان نیز تأثیر می گذارد ، بنابراین آنها دو یا سه تیم مختلف دارند. استقلال تا زمانی که این مشکل را حل نکند نمی تواند از تمام پتانسیل خود برای برد استفاده کند.

وی با اشاره به شرایط تیم تراکتورسازی گفت: تراکتور با توجه به شرایط خود مراحل مختلفی را طی کرد. رسول خطیبی سومین مربی است که در این فصل روی صندلی تیم می نشیند و این باعث می شود تیم تراکتورسازی نتواند همان روش را شکل دهد و دنبال کند. تغییر مداوم باعث می شود تیم عدم اطمینان فنی را تجربه کند. بازیکنان نمی توانند تمرکز کنند و از سبک بازی استفاده کنند. این زمان می برد و وقتی مربیان دائماً در حال تغییر هستند این اتفاق نمی افتد. به همین دلیل تراکتور از نظر کیفیت تیم بسیار خوبی است ، اما هدف تیم به جای اینکه در بالای جدول قرار داشته باشد ، در وسط قرار دارد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد گسترش سیستم های امنیت سایبری در کشورمان گفت: این شکاف در همه جا در جهان وجود دارد و می تواند اثرات مثبت و منفی داشته باشد. شما نمی توانید بگویید ما نمی خواهیم. به هر حال ، این یکی از معدود مکانهای امروز جهان است که اطلاعات در آن آزادانه جریان می یابد. برخی مشکلات ممکن است برای ما خوب نباشد ، اما برای برخی دیگر مفید است.

وی افزود: “بسیاری از مسائل به ما كمك می كند تا این مکان را بهتر مدیریت كنیم.” ابتدا باید بپذیریم که این فضا بخشی از دنیای امروز است. دوم ، ما باید فرهنگ اجتماعی خود را ارتقا دهیم. هرچه فرهنگ اجتماعی ما بالاتر باشد ، تأثیر کمتری خواهد داشت زیرا مردم پذیرای همه چیز نیستند. وقتی مشخص شد که آنچه همه می گویند اثبات پذیرش نیست ، پذیرفتن هر کلمه آسان نیست. مشکل سوم این است که بازیکنان و مسئولان باید قوانینی برای استفاده از سیکلو در باشگاه ایجاد کنند که بتواند مشکلات را در درون خود کنترل و سازماندهی کند.

اشاره به این واقعیت که وب و صفحات مجازی جریان و جو را علیه بازیکنان ، مربیان ، داوران و تجمع های خیابانی ایجاد می کنند. باید فرهنگی وجود داشته باشد و وقتی این اتفاق می افتد ، مردم به راحتی ابزار دیگران نمی شوند. مردم باید یاد بگیرند که هر کلمه ای در دنیای اینترنت بی معنی و درست نیست. وقتی آنها در این باره اطلاعاتی کسب می کنند ، به راحتی به ابزار دیگران تبدیل نمی شوند زیرا آنها بیانیه هایی ارائه می دهند که اهداف مختلفی را دنبال می کنند و به دنبال منافع هستند و امروزه افراد با نفوذی وجود دارند.

وی افزود: “این یک مسئله فرهنگی است و زمان بر است.” هر پدیده ای در جهان دارای مزایا و معایبی است. وقتی گسترش می یابد ، به این معنی است که فواید آن از معایب آن بیشتر است ، اما ما باید سعی کنیم فرهنگ خود را ارتقا دهیم تا بتوانیم از مضرات آن جلوگیری کنیم. ما باید تصدیق کنیم که این مکان وجود دارد و پیامدهایی دارد ، اما اگر مردم از ابزار مناسب استفاده کنند ، این ابزار می تواند ابزار خوبی باشد و به اسباب بازی تبدیل نمی شوند.

مربوط به نیاز به آژانس های امنیتی و نظارت برای دستیابی به جنبه های غیرقانونی اینترنت ، مانند اخاذی ، آزار و شکنجه یا تخریب شخصی. وارد شدن. باید نظارت شود تا جو کاذب ایجاد نشود. به طور کلی ، همه چیز باید قوانینی برای استفاده مناسب داشته باشد و به آن قوانین پایبند باشد.

دکمه بازگشت به بالا