عمومی

رها بودن فضای مجازی در این سالها میدان بزرگی به دشمن داد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، سید هاشم حسینی بوشهری در دیدار با رئیس موسسه انتشارات کار و ارزش های مشارکت روحانی در حراست از آستان مقدس، روحانیت را پیشگام در همه عرصه ها معرفی کرد. در دوران دفاع ناب چه در خط مقدم تبلیغی و چه در خط مقدم نشان داده شد که روحانیت تنها سخنران نبوده و شما در سخت ترین عرصه ها پیشگام هستید.

حضور روحانیت را در حراست مقدس تثبیت کرد. گرفتن وی اعتقادات راسخ موجود در جامعه را ارزیابی کرد و گفت: حضور روحانیت در دوران دفاع مقدس در عرصه تبلیغات باعث شد که آنچه قبلاً جامعه به آن اعتقاد نداشت تبدیل به یک باور روشن شود. چرا که روحانیت دیگر به گفتار بسنده نکرده و در مسیر عمل حضور فعال پیدا کرده است.

امام جمعه قم با تقدیر از زحمات روحانیت در دوران پیروزی انقلاب اسلامی افزود: کلیسا و اگر روحانی وارد میدان نشود سالها می گذرد تا نوری در دل روشن شود.

وی با یادآوری سخنان سردار سرلشکر مبنی بر لزوم معرفی وقایع دفاعی مقدس به نسل جوان، خاطرنشان کرد: نسل جوان سختی ها و جانفشانی های انقلاب و دفاع مقدس را ندیده و تجربه نکرده است. رها شدن فضای مجازی در این سال ها میدان عظیمی را برای دشمن ایجاد کرد و دشمن نیز تمام تلاش خود را برای تحریف واقعیت به کار گرفت.

دبیرکل شورای عالی کارآموزان تلاش دشمن برای خاموش کردن نور انقلاب را بی نتیجه خواند و افزود:Aj) متصل خواهد شد و تلاش دشمن برای خاموش کردن چراغ آن نیز از مصادیق آیه شریفه است که می فرمایدیریدون آی تی. یوتفیوا نور خدا با دهنشون و پدر خدا بجز آی تی. یتیمان سبک و لئو کره آلکافیرون.»

در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی گزارشی از فعالیت های انجام شده و برنامه این سازمان برای هدایت مجاهدان روحانیت در دوران دفاع مقدس ارائه کرد.

دکمه بازگشت به بالا