اجتماعی

عدم تأمین تجهیزات لازم دلیل تأخیر در افتتاح بیمارستان شفا سقز بود.



سلام آنلاین / کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان گفت: نبود تجهیزات پزشکی لازم برای هیئت مدیره به دلیل شیوع کرونا ویروس دلیل اصلی عدم افتتاح 235 تخت برای نگهداری سقز بوده است.

آرزو فلاحی امروز (12 فروردین) ضمن اشاره به اتمام پروژه احداث بیمارستان شفا سقز ، گفت: “با تلاش و هماهنگی ، پروژه احداث بیمارستان 235 تختخوابی سقز در اسفند ماه به اتمام رسید که از آن برای تأمین ظرفیت استفاده خواهد شد.” خدمات پزشکی استان به میزان قابل توجهی بهبود خواهد یافت.

وی به موانع افتتاح و بهره برداری بیمارستان اشاره کرد و گفت: “با شیوع بیماری کورور ویروس در کشور و خارج از کشور ، متأسفانه برخی تجهیزات ضروری بیمارستان شفا سقز که باید توسط کمیته اجرایی دانشگاه تهیه شود”. اینگونه نشد ، بنابراین غیرممکن است که بیمارستان را باز کنید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با اشاره به کوشش های جدی رئیس جمهور و سایر مسئولان دانشگاه برای ارائه خدمات در این بیمارستان اظهار داشت: به محض تحویل تجهیزات توسط هیئت امنا ، روند افتتاح بیمارستان آغاز می شود و مردم از خدمات آن بهره مند می شوند.

پایان متن


کلیه محتوای این سایت بر پایه سامانه آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، فلذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و پایگاه اینترنتی سلام آنلاین هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا