تازه های کسب و کارعمومی

تجهیزات و هزینه مورد نیاز برای ساخت تابلو مغازه

در این قسمت پایین صفحه گزینه های مربوط به افکت متن، نوع حرکت و سرعت حرکت متن در نمایشگر وجود دارند که گزینه مناسب انتخاب می شود. زیرا بعد از مونتاژ تجهیزات دسترسی به این قسمت و اعمال برنامه های جدید به تابلو سخت می شود. حالا وقت آن رسیده که این تجهیزات در کنار هم قرار بگیرند و تابلو روان ما تشکیل بشود. ابتدا ماژول های مورد نظر را ( برای ساختن صفحه نمایشی خود ) با در نظر گرفتن جهت صحیح در کنار هم و در درون قاب تهیه شده برای آن قرار می دهیم . با استفاده از پیچ گوشتی و پیچ های مناسب، ماژول ها به قاب به طور محکم متصل می شوند. همچنین برای سفارش طراحی حرفه ای تابلو پلکسی گلاس ، تابلو استیل حروف برجسته ، تابلو کامپوزیت و تابلو چنلیوم در اهواز و خوزستان می توانید با این شرکت نقش ماندگار تماس بگیرید. همچنین استفاده از برندهای مختلف چوب که از لحاظ کیفیت با یکدیگر متفاوت هستند از موارد موثر و تاثیر گذار در قیمت تابلو مغازه چوبی می باشد. برای آشنایی شما با این نوع طراحی ها با نرم افزار، ساده ترین حالت را در نظر گرفته و برای شما نحوه کار نرم افزار های طراحی مرتبط با ساخت تابلو های روان را توضیح می دهیم.

سایر تجهیزات مورد نیاز برای ساخت تابلو های روان اعم از سیم برق، واشر آب بندی و دو شاخه صنعتی با توجه به تابلو و نوع مورد نیاز، از بازار تهیه می شود. مونتاژ کلیه تجهیزات باید به درستی انحام گیرد تا در ساخت تابلو روان خود موفق عمل کرده باشیم. در ساخت تابلو روان اتصال هایی از این دست هرگز بین دو ماژول در یک ردیف اتفاق نمی افتد. اتصالات کابل فلت فقط در ردیف های ماژول صورت می گیرد و هیچ گونه اتصال انتقال داده بین دو ماژول در یک ستون ( دو ردیف کنار هم ) صورت نمی گیرد. طراحی تابلو داروخانه و فونت طراحی تابلو در این نمونه مغازه به گونه ای است که نورپردازی مغازه در کنار فونت فارسی از اهمیت بالایی در طرح این نوع تابلو برخوردار است. قاب به گونه ای طراحی شده است که هیچ گونه فاصله یا درزی بین ماژول ها در ردیف ها و ستون ها نباشد.

این کار برای همه ماژول های اول هر ردیف تکرار می شود. در این صورت است که تبلیغ انجام شده موثر واقع می شود. برای انجام این کار در قسمت پایین صفحه گزینه ها یی در نظر گرفته شده است. چرا که برای مثال در قسمت جنوبی کشور به علت هوای گرم زیاد اگر رنگ به درستی انتخاب نشده باشد به مرور باعث تخریب و پایین امدن سطح کیفی رنگ تابلو خواهد شد. در اتصالات هم نام بودن ترمینال های اتصالی بسیار مهم می باشد . در این اتصالات ترمینال مثبت ( VCC) دو ماژول با سیم مشکی و ترمینال منفی (GND) دو ماژول با سیم قرمز به هم متصل می شود. اگر اتصالات درست نباشد و ترمینال های مثبت به هم و منفی به هم وصل نباشد ال ای دی ها و یا حتی برد می سوزد. برند برد و نوع آن روی بدنه برد به عنوان مشخصات آن ذکر شده است. برای اینکار کافی است که تعداد ماژول ها را در اندازه ماژول های قرار گرفته در طول و ارتفاع ضرب کنید.

ارتفاع هر ماژول 16 و طول آن 32 است. خود استیل دارای کیفیتی براق، لوکس و عتیقه است و به همین دلیل از دیرباز به عنوان تابلوی مغازه ای شیک از آن استفاده می شده است. این روزها، صنعت تبلیغات نیز بسیار پیشرفت کرده است و برای موفقیت در تبلیغات محیطی باید با اصول مهم آن به خوبی آشنا بود. این تابلو همانند سایر تابلوهای حروف برجسته متناسب با اکثر کسب و کارها تعبیه شده و گزینه مناسبی برای رستورانها، بانکها، صرافیها، کافهها و فروشگاههاست. استفاده از تابلو تبلیغاتی مناسب و منحصربهفرد تأثیر زیادی در رونق کسبوکار می تواند داشته باشد به همین دلیل امروزه تابلوها علاوه بر بحث دکوراسیون موضوعی مهم در کسب وکارها هستند. تابلوی تبلیغاتی اولین اصل ارتباط مشتری با هر کسب و کاری می باشد. از تابلو سازی نشان شهر دیدن کنید.

دکمه بازگشت به بالا