اجتماعی

افزایش تخت های بیمارستانی تامین اجتماعی تا پایان سال

رئیس سازمان تأمین اجتماعی گفت: تا پایان امسال می توانیم با استفاده از اندازه بدن موجود تعداد تخت های بیمارستانی را افزایش دهیم.

به گزارش سلام آنلاین. جلسه بررسی مراکز درمانی و خدمات سازمان تأمین اجتماعی با حضور مدیر اجرایی ، اعضای هیئت مدیره ، معاون خدمات پزشکی و مدیریت و کارشناسان سازمان برگزار شد. درمان در چندین جلسه بحث شده و امروز گزارش خوبی از مطالعات و مطالعات ارائه شده است. من می خواهم از همه همکاران و مدیران معاون درمان سازمان برای تلاشهایشان برای مستند کردن درمان تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه سطح مراکز و خدمات پزشکی فواید زیادی دارد ، افزود: “با اجرای هر سطح ، در همه استان ها تخت های بیمارستانی افزایش می یابد و تا پایان امسال می توانیم تعداد تخت های بیمارستانی را به اندازه بدنه افزایش دهیم. موجود. “

سالاری گفت: “طبق اسناد بالینی ، عدالت در رابطه با توسعه تجهیزات مدرن پزشکی رعایت شده است و براساس شاخص های شناسایی شده ، افزایش تجهیزات به استان تعلق می گیرد.”

مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: قرارداد با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی یکی از راه های بهبود دسترسی به خدمات بهداشتی است. در مناطقی که مرکز درمانی نداریم و جمعیت آن کمتر از 20 هزار نفر است ، از طریق عقد قرارداد با پزشک وزارت بهداشت ، نیازهای پزشکی بیمه شده را پوشش می دهیم. در این برنامه عدالت و توجه به جامعه هدف در نظر گرفته شده است.

سالاری افزود: “ارائه سطح و مراکز درمانی یک کار ارزشمند و قابل پیشگیری است و ارقام به ما می گویند که هر منطقه چه نیاز دارد.” توزیع عادلانه توسط شاخص ها حاصل می شود.

دکتر محمد علی همتی ، عضو هیئت امنای سازمان تأمین اجتماعی ، با تشکر از تیم متخصصان مراکز درمانی و خدمات سازمان ، گفت: “ما اکنون پرونده پزشکی این کار مهم را در اختیار داریم و می توانیم تغییرات را دنبال کنید. ” این سند جامع و کامل است و همکاران برای تهیه آن تلاش زیادی کرده اند.

هیماتی اظهار داشت که در سند درمان ، موارد مدیریت و مدیریت نیازها و توانایی های اهدا کنندگان بهداشت باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد: مشکل پیری در واقع بر ارائه خدمات سازمان تأثیر می گذارد. افراد بالای 65 سال نیاز به درمان اضافی دارند و نباید از آنها غافل شد.

دکتر امیر عباس منوچهری ، معاون خدمات پزشکی سازمان تأمین اجتماعی نیز در این نشست گفت: مهارت ها و تخصص این سازمان و موسسه تحقیقات پیشرفته ، کارهای جدید و جدیدی در حال انجام است. “

منوچهری افزود که در سطح مراکز خدمات و تجهیزات پزشکی سازمان تأمین اجتماعی ، سیاست وزارت بهداشت ، درمان پزشکی و آموزش در حال بررسی است.

وی گفت: در سطح مراکز درمانی و خدماتی ، وضعیت فعلی ، وضعیت مطلوب و جمعیت محلی و جمعیت بیمه شده ارزیابی می شود.

به گفته اداره كل روابط عمومي سازمان تأمين اجتماعي ، آقاي روبوكه دونو ، رئيس م Instituteسسه عالي تحقيقات تامين اجتماعي نيز در اين جلسه اشاره كرد كه آنها در سازماندهي سطح مراكز پزشكي و خدمات در زمينه هاي مختلف نقش داشتند. قابل تحسین. ما این موضوع را در جامعه مورد بحث قرار خواهیم داد تا نظر آنها را جویا شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا