اجتماعی

پخش ۲۰ عمل قلب زنده از اتاق عمل بیمارستان امام رضا(ع) در کنگره قلب کاسپین

سلام آنلاین/ خراسان رضوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 20 عمل تا فردا شب به صورت زنده از اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) در شورای قلب خزر پخش می شود.

محمود محمودزاده شبستری امروز چهارم فروردین در کنگره بین المللی بیماری های مادرزادی قلب کاسپین که در مجتمع شهدای سلامت برگزار شد، اظهار کرد: امسال پنجمین برنامه مجلس خزر اجرا می شود. این کنگره در روز اول به صورت محدود در بیمارستان رضوی آغاز شد و امروز به مرکز متعلق به دانشگاه علوم پزشکی مشهد منتقل شد.

وی گفت 600 مقاله و سخنرانی برای چهار روز آماده شده است. بیست عمل تا فردا شب به صورت زنده از اتاق عمل بیمارستان امام رضا (ع) پخش می شود. 150 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این کنگره حضور داشتند.

محمودزاده شبستری گفت: برنامه ما هم داخلی و هم مورد تایید CSI است که در ایران و مشهد با همکاری آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می دهیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: روش ها، برنامه ها و انواع آموزش و عمل با مدیریت و مسئولیت انجمن جهانی قلب CSI انجام می شود و ما مجری آن هستیم اما در کشورمان برنامه جهانی قلب. در کشور ما اجرا می شود و سرگرم کننده است.

انتهای پیام/

انتشارات اجتماعی

تحقیقگر تخصصی در زمینه تحولات اجتماعی و تأثیر آن بر جامعه. نگارش مقالات کوتاه و مفید.
دکمه بازگشت به بالا