تازه های کسب و کارعمومی

سلبریتی ها و اینفلوپنسرهای اینستاگرام از کجا فالوور میخرند؟

از زمانی که کامپیوترها از سراسر جهان به یکدیگر وصل شدند، مودم، روتر و سوئیچ‌ها مشغول به کار شدند، دسترسی مردم به اینترنت پرسرعت تسهیل یافت و دنیای مجازی شکل گرفت، جهان شبکه‌ی اجتماعی‌ به قدرت اینستاگرام به خود ندید. این شبکه که در ابتدا فقط و فقط برای سرگرمی و فان بود، کم کم رنگ و بوی جدی‌تری به خود گرفت و ماهیت تجاری و بیزنسی پیدا کرد. مردم دریافتند که با این بستر می‌توانند محصولات و خدمات خود را به فروش برسانند و به این طریق به درآمد برسند.

همین اتفاقات منجر شد که رقابت برای داشتن فالوور بیشتر هم افزایش یابد. لایک بیشتر، کامنت بیشتر و تعداد دنبال‌کننده‌های چندهزار نفری به عاملی برای فخر فروختن و صد البته کسب درآمد بیشتر منتهی شود. افراد به هزار و یک روش اقدام به افزایش تعداد دنبال کننده‌های خود می‌کردند. برخی از راه‌های طبیعی و قانونی و برخی به شیوه‌های غیراخلاقی برای انجام این کار روی آوردند. در این میان تعدادی از حساب‌های اینستاگرامی هم از روش‌هایی مانند استفاده کردند.

این روش تا به آنجایی پیش رفت که اغلب افراد معروف در جامعه مانند بازیگران، خواننده‌ها، ورزشکاران، هنرمندان، سیاستمداران و … که سلبریتی نامیده می‎شوند هم از تکنیک خرید فالوور برای رسیدن به هدف خود استفاده کردند. افراد دیگری که جزء این دسته نیستند اما به خاطر تاثیر خود بر مردم اینفلوئنسر نامیده می‎شوند هم از این روش استفاده می‌کنند. حال در این مقاله قصد داریم بگوییم که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایت‌هایی اقدام به خرید فالوور می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای این نوشته با ما همراه باشید.

آیا سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها هم فالوور می‌خرند؟

ممکن است تا به امروز فکر می‌کردید که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها اقدام به خرید فالوور نمی‌کنند به این خاطر که آن‌ها به تعداد کافی فالوور دارند و نیاز به انجام این تکنیک‌ها نخواهند داشت. اما اگر اینطور فکر می‌کردید سخت در اشتباهید. اینستاگرام یک شبکه‌ی اجتماعی زنده و پررقابت است. هر روز تعلل در این شبکه منجر به عقب افتادن نسبت به رقبا خواهد شد. به همین خاطر است که حتی سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها هم به فکر افزایش مداوم تعداد دنبال کننده‌های خود هستند. چرا که در غیر این صورت از دایره رقابت دور خواهند شد.

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به صورت طبیعی تعداد زیادی فالوور دریافت خواهند کرد چرا که در سطح جامعه معروف هستند و مردم خیلی راحت‌تر به آن‌ها اعتماد خواهند کرد. اما این رشد طبیعی نمی‌تواند خیلی زیاد باشد. به همین خاطر است که از روش خرید فالوور از وبسایت‌های معتبر برای رشد پیج خود استفاده می‌کنند.برای تمامی کسانی که به نوعی در اینستاگرام مشغول به فعالیت‌اند این سوال مطرح است که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایت‌هایی اقدام به خرید کامنت اینستاگرام می‌کنند. در ادامه به این مطلب خواهیم پرداخت.

Where do Instagram celebrities and influencers buy followers?

سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از چه وبسایتی اقدام به خرید فالوور می‌کنند؟

ما بر اساس تحقیقات و بررسی‌هایی که داشتیم متوجه شدیم که بخش قابل توجهی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از وبسایتی برای خرید فالوور استفاده می‌کنند. بررسی‌های ما نشان داده است که آن‎ها از این وبسایت برای خرید لایک، ویو و کامنت برای همخوانی تعداد فالوورها با این عوامل استفاده می‌کنند. اما چرا این افراد از برای انجام این کار استفاده می‌کنند. سوال خوبی است. در این جا به آن پاسخ خواهیم داد.

به نظر می‌رسد که سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها به خوبی می‌دانند کهیکی از قدیمی‌ترین وبسایت‌ها در زمینه‌ی خدمات مربوط به اینستاگرام است و سال‌هاست که در این زمینه در حال فعالیت است. همین موضوع سبب شده که بخش قابل توجهی از سلبریتی‌ها و اینفلوئنسرها از این وبسایت برای خرید فالوور استفاده کنند. پشتیبانی شبانه روزی، ضمانت بازگشت وجه، ارائه پلن‌های کم حجم و پرحجم و قیمت منصفانه محصولات هم از دیگر دلایل استفاده از این مرجع بوده است.

اما یکی از مهم‌ترین دلایل آن مربوط به کیفیت محصول است. همانطور که می‌دانید، فالوورها می‌توانند فیک (تقلبی) یا واقعی باشند. متاسفانه برخی از افراد سودجو با پیشنهاد قیمت‌های بسیار پایین فالوورهای فیک و به درد نخور را به افراد بی اطلاع قالب می‌کنند. از سویی دیگر برخی افراد کلاهبردار هم همین فالوورها را به قیمت گزاف به فروش می‌رسانند.

از آن دسته وبسایت‌هایی است که فقط و فقط فالوور واقعی را به فروش می‌رساند. این فالوورها اشخاصی مانند من و شما هستند که در اینستاگرام یک اکانت ایجاد کرده و به صورت روزانه در آن در حال فعالیت‌اند. فرایند اضافه شدن این فالوورها هم به صورت کاملا طبیعی شکل می‌گیرد. به این شکل که پیج در معرض دید ده‌ها هزار نفر قرار گرفته و به این ترتیب افراد در صورت تمایل پیج را فالو می‌کنند. در نتیجه این شیوه از اضافه شدن فالوور به پیج هیچ تعارضی با قوانین اینستاگرام نخواهند داشت و منجر به مسدود شدن پیج نخواهد شد.

چه کسانی از ما، فالوور خریداری کنند؟

تمام افرادی که دوست دارند پیجی فعال، پویا و رو به رشدی داشته باشند می‌توانند از تعداد دنبال کننده‌های خود را افزایش دهند. خوشبختانه این وبسایت پلن‌های متعددی طراحی کرده که هر کسب و کاری با هر سطحی از بودجه می‌تواند از آن‌ها بهره برده و رشدر ابتدا اسامی پنج سایت معتبر برای   را معرفی خواهیم کرد که انتخاب اول سلبریتی های ایرانی اینستاگرام بوده و هستند. در ادامه مطلب به مزایای همکاری با این شرکت های متعهد و موفق در زمینه خرید فالوور می­پردازیم.

در حال حاضر شاهد آن هستیم که صفحات اینستاگرام به بخش جدایی‌ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده است. شاید در ابتد هدف از راه‌اندازی این شبکه، جنبه سرگرمی داشت. اما به تدریج کسب و کارهای بسیاری در اینستاگرام راه‌اندازی شدند و این شبکه به بستری برای درآمدزایی خلاقانه تبدیل شد.

در کشور ما نیزافراد زیادی با بهره ‌گیری از روش‌های درست استفاده از این بستر، مثل خریداری فالوور اینستاگرام و در کنار تولید محتوا با خلاقیت و  نوآوری به موفقیت و درآمدهای زیادی دست یافته اند. در حال حاضر سلبریتی ها و افراد مشهوری هستند که با فعالیت های هنری خود و یا ساخت کلیپ‌های طنز و جذاب، توجه مخاطبان را به خود جلب می‌کنند.

این شکل از حضور باعث افزایش فالوور اینستاگرام در پیج آنان می‌شود. بر همین اساس برندها و شرکت‌های معتبری در ایران فعالیت دارند که بخشی از تبلیغات خود را به این گونه افراد می‌سپارند. این همکاری موجب شده تا درآمد آنان به مبالغی میلیونی برسد. در نتیجه با توجه به این موضوع، اهمیت درآمدزایی در اینستاگرام و استفاده از روش‌های درست برای رسیدن به این هدف کاملا واضح است.

مزیت های خرید فالوور اینستاگرام از سایت های مذکور ، افزایش فالوور به سبک سلبریتی ها

خرید فالوور با اجرای یک یا چندین استراتژی موفق در اینستاگرام، رابطه مستقیم دارد. بگذارید با یک مثال شما را بیشتر آگاه کنیم. شما سعی دارید با انتشار پست‌های مرتبط با محصولات خود در محیط اینستاگرام، تعداد نمایش پست، تعداد فالوورها و نهایتا تعداد فروش محصولات خود را افزایش دهید.

مسلما زمانی که تعداد فالوور کمی داشته باشید، کاربران تازه ورود، پست‌های پیج شما را نمی‌بینند و به آنها اهمیت نمی‌دهند. چرا که تصور می‌کنند که پیج شما جذابیت خاصی ندارد و نمی‌توانند به همین راحتی به شما اعتماد کنند. این اتفاق بارها و بارها برای پیج‌هایی با محتوای خوب به همراه هشتگ گذاری‌های صحیح، اتفاق افتاده است و چندان دور از انتظار نیست!

خرید فالوور به شما کمک خواهد کرد تا چندین هزار فالوور را در مدت زمان 1 الی 12 ساعت در پیج خود داشته باشید. اکنون اگر فالوورهای شما در حد 1K  تا 10K باشد، کاربران به راحتی به شما اعتماد می‌کنند. تاثیر این اعتماد آن‌ها بر تعداد بازدید ویدئوهای IGTV به خوبی قابل مشاهده است. علاوه براین موارد، تعداد چت‌های روزانه و تعداد ریپلای ‌ها به استوری شما همچون سلبریتی ها افزایش پیدا می‌کند.

اما همه چیز به در اینجا ختم نمی‌شود. وقتی که ربات‌ اینستاگرام متوجه جذابیت پیج شما برای مخاطبان و منحصربه‌فرد بودن آن شود، تابع جستجوی خود را نسبت به پیج‌ شما را، اختصاصی تر می‌کند. در صورت تداوم همین روند، شما به جایگاه قابل توجهی در اینستاگرام خواهید رسید. در نتیجه همچون سلبریتی های اینستاگرام، درآمدهای میلیونی بسیار زیادی از صفحه خود بدست می‌آورید.

چرا که در این شرایط، بیشتر کاربران به سمت پیج شما جذب می‌شوند و نرخ تعامل بالای آن‌ها، فرصت بیشتر دیده شدن را برای شما فراهم می‌کند. با توجه به توضیحاتی که در رابطه با تاثیر خرید ارزان بر مزیت‌های اینستاگرامی بیان کردیم، نوبت به معرفی وبسایت‌های خرید فالوور واقعی می‌رسد.

سایت خرید فالوور واقعی،، فالوور بند و بای فالوور ( buy-follower.co ) بعنوان بهترین وبسایت‌های خرید پکیج فالوور در ایران شناخته شده اند. این وبسایت های مرجع، قابلیت‌های بسیاری دارند و به همین خاطر توانسته است محلی برای خرید افراد مشهور باشد.قیمت‌های فوق العاده پکیج‌های فالوورهای واقعی در این وبسایت ها از مزیت‌های دیگر آن است. در نتیجه علاوه بر پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته برای تمامی پکیج‌ها، قیمت‌های رقابتی شما را وسوسه خواهند کرد تا ماهانه به فکر خرید فالوورهای واقعی باشید.

ریزش فالوور در تمامی این وبسایت های خرید اینستاگرام واقعی اندک است

نیز از جمله سایت های است که به دلیل قیمت رقابتی و داشتن مشتریان بسیار رقیب سرسختی برای فعلان حوزه فالوور به حساب میاید پس پیشنهاد میمکنم حتما سری به این سایت بزنید.دلایل زیادی وجود دارد که تعداد بسیاری از فالوورهای یک پیج، با سرعت قابل توجهی ریزش داشته باشند. اما علت اصلی که می‌توان برای کاهش بسیار زیاد فالوورهای یک پیج در نظر داشت، غیر واقعی بودن آن‌ها است.

این جمله اینطور تعبیر می­شود که اگر فالوورهای یک پیج فیک باشد، به دلیل تشخیص زودهنگام ربات اینستاگرام، این کاربران از پیج شما حذف خواهند شد. خبر خوب ما برای شما این است که اگر بودجه خود را به خرید پکیج‌های متنوع فالوور روی این سایت های معرفی شده متمرکز کنید، کاربرانی واقعی در پیج خود خواهید داشت که امکان آنفالو کردن آن‌ها خیلی کمتر است.

شما به اکسپلور اینستاگرام اضافه خواهید شد

اکسپلور اینستاگرام به شما این فرصت را می‌دهد تا در برابر چندین هزار کاربر فعال قرار بگیرید و در نتیجه کاربران جدید زیادی را به سمت پیج خود بکشانید! این موقعیت استثنایی، تنها زمانی ممکن خواهد بود که بعد از انتشار پست خود، شاهد تعداد بسیار بالای لایک، کامنت و تعداد بازدید بسیار زیاد باشید. چنانچه با فالوورهای واقعی خریداری شده از سایت های خرید فالوور مذکور این فرایند انجام شود، این روند پس از انتشار هر پست ادامه خواهد داشت، در نتیجه به احتمال خیلی زیاد پیج شما هم یکی از گزینه‌های بعدی اکسپلور خواهد بود!

افزایش اعتماد مخاطبان جدید نسبت به پیج شما

تعداد لایک های بالا و کامنت‌های بیشمار درج شده زیر هر پست، می‌تواند دلیل وسوسه کننده برای فالو کردن یک پیج اینستاگرامی باشد. چرا که اولین چیزی که بعد از مشاهده یک پست، توجه یک کاربر اینستاگرام را جلب می­کند، محبوبیت و تعداد لایک‌ پست‌های شما خواهد بود. بنابراین وقتی که پکیج واقعی فالوور از را از این سایت ها تهیه می‌کنید، همه این شرایط برای شما فراهم میشود تا تعداد کاربران زیادی را به صفحه خود جذب کنید.

فالوور واقعی رشد پیج شما را چندین برابر می‌کند

اگر می­خواهید در پیج خودتان برای یک پیج دیگر تبلیغ کنید، نیاز دارید تا تعداد فالوورهای بسیار زیادی در پیج خود داشته باشید و نرخ تعامل آن‌ها نسبت به پیج شما بالا باشد. در نتیجه وقتی بتوانید فالوورهای واقعی خریداری کنید که این دو ویژگی در آن‌ها دیده شود، به سادگی قادر خواهید بود تا صفحه خود را به کانونی برای تبلیغات سایر پیج‌ها تبدیل کنید. در واقع با این شکل مفید از فعالیت، توانسته اید مرکز توجه هزاران هزار کاربر اینستاگرامی باشید.

جمع بندی

افزایش فالوور با اجرای یک یا چندین استراتژی موفق در اینستاگرام، رابطه مستقیم دارد. مسلما زمانی که تعداد فالوور کمی داشته باشید، کاربران تازه ورود، پست‌های پیج شما را نمی‌بینند و به آنها اهمیت نمی‌دهند. چرا که تصور می‌کنندبا خرید فالوور واقعی، بازید ها افزایش پیدا خواهد کرد و کاربران جدیدی به صفحات شما اضافه خواهد شد. در اکسپلور دیده می­شوید و می­توانید از این طریق برای خود کسب در آمد کنید. به این صورت که تبلیغات پیج های دیگر را تققبل می­کنید و یا در صفحه خود کسب و کارتان را معرفی می­کنید.

دکمه بازگشت به بالا