اجتماعیتازه های کسب و کار

دانلود ویدیو از اینستاگرام + معرفی سایت

دانلود ویدیو از اینستاگرام فعالیتی است که از طریق خود اینستاگرام قابل انجام نیست، یعنی برای دانلود از اینستاگرام باید دانلودر اینستاگرام داشته باشید یا از طریق صفحه تلگرام و ربات ها این کار را انجام دهید.

در زیر برنامه ها و مکان های دانلود از اینستاگرام را به شما نشان خواهم داد.

سایت دانلود اینستاگرام

سایت downloadinsta.app

این سایت به شما امکان دانلود از اینستاگرام را می دهد. خوبیش اینه که این سایت نیازی به مجوز و ثبت نام نداره و برای استفاده از این سایت فقط باید با استفاده از این لینک به اون مراجعه کنید و لینک مورد نظر رو در نوار جستجو وارد کنید. . این سایت به شما امکان دانلود استوری از اینستاگرام و دانلود ریل از اینستاگرام را می دهد. این وب سایت به شما این امکان را می دهد که اینستاگرام را بدون ورود به سیستم دانلود کنید.

برنامه اینستا دانلودر

دانلودر اینستا برنامه ای است که به شما امکان دانلود ویدیو از اینستاگرام را می دهد، با استفاده از این برنامه ها می توانید از اینستاگرام دانلود کنید. آنها این کار را برای شما انجام می دهند. یکی از این برنامه ها ìnstagram downloader برای اینستاگرام است که 10 میلیون دانلود از گوگل پلی دارد.

دانلود ربات تلگرام از اینستاگرام

ربات های دانلود اینستاگرام زیادی وجود دارند که می توانید از آنها استفاده کنید. این ربات‌های تلگرام معمولاً نیازی به ورود به حساب کاربری ندارند و فقط باید لینک ویدیو یا استوری خود را برای آنها ارسال کنید. در مرحله بعد ربات دانلود می شود. محتوای شما به صورت ویدیویی است. با جستجوی دانلود اینستا در جستجوی تلگرام به شما باز می گردد، می توانید این ربات ها را پیدا کنید.

البته راه آسان تری برای شما وجود دارد! لینک ویدیوی اینستاگرام خود را در تلگرام بفرستید (مثلاً در قسمت بوکمارک پیام های خود) و روی سه نقطه نشان داده شده در ویدیو کلیک کنید. در مرحله بعد روی گزینه گالری کلیک کنید تا ویدیو در ویدیوی شما ذخیره شود.

دکمه بازگشت به بالا