اجتماعی

زمان ثبت نام رشته های بدون آزمون دانشگاهها اعلام شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از آغاز دوره ثبت نام دوره های بدون آزمون دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی در سال 1400 همزمان با شروع انتخاب رشته خبر داد.مجازی کنکور.

فاطمه زرینامیزی در مصاحبه با اسندر عین حال ، وی تأیید کرد که ثبت نام در دوره های بدون آزمون 1400 دانشگاه و موسسه آموزش عالی از این هفته آغاز می شود ، زمانی که نتایج اعلام می شود و انتخاب کنکورهای مجازی آغاز می شود. در کنکور شرکت کرده یا خیر ، آنها همچنین می توانند در دوره بدون آزمون ثبت نام کنند

وی افزود: نتایج اولیه 1400 آزمون سراسری تا فردا دوشنبه از طریق وب سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می شود و انتخاب نامزدها چند روز پس از اعلام این نتایج آغاز می شود. و حدود یک هفته طول خواهد کشید.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه حدود 90 درصد از پذیرفته شدگان دانشگاه ها دوره های بدون آزمون را گذرانده اند ، خاطرنشان کرد: دوره ثبت نام این دوره ها بستگی به میزان پذیرش داوطلبان دارد ، اما قطعاً زمان ثبت نام داوطلبان. رشته بدون آزمون محدودیتی در انتخاب رشته مجازی کنکور ندارد.

زرین آمیزی تأکید کرد: “دوره های بدون آزمون محدود به دانشگاه های غیردولتی و کوچک نیست و ما پذیرش را بدون نیاز به امتحان در موضوعات خاص برای دوره روزانه در نظر خواهیم گرفت.” در دانشگاه های معروف.

تاریخ پایان

دکمه بازگشت به بالا