اجتماعی

راه‌های مسدود باخرز، رشتخوار و تایباد بازگشایی شدند

سلام آنلاین/ خراسان رضوی مدیرکل بحران خراسان رضوی گفت: سیل دیروز منجر به بسته شدن محورهای باخرز رشتخوار و تایباد شد که هم اکنون با کمک راهداران تمام 72 محور استان باز است.

محسن نجات گفت: در 48 ساعت گذشته 11 شهر استان بر اثر بارش باران و سیل آسیب دیده اند.

وی گفت: بر اثر سیل و طوفان 40 روستا در هفت شهرستان استان قطع و برق قطع شد که با تلاش 24 نفر از کارشناسان در حال رسیدگی است، بنابراین 13 روستا در صالح آباد قطع شد. برق وجود دارد اما اکنون تنها یکی از این روستاها بدون برق بوده و تا ساعاتی دیگر آن روستا به شبکه وصل خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به شبکه آب گفت: ساکنان جنت آباد صالح آباد نیز دچار مشکل هستند و با راه اندازی ستاد بحران در این شهرستان بسیاری از مشکلات برطرف شده است.

نجات افزود: شب گذشته 32 روستای تربت جام به دلیل نبود راه مناسب دچار کم آبی شدند اما از صبح امروز کارشناسان برای رفع کم آبی در این مناطق تلاش کردند. .

22743 خانواده تحت تأثیر قطعی آب است.

وی گفت: در حال حاضر 2743 خانوار درگیر کم آبی هستند و شرکت آبفای کراسان رضوی اعلام کرده است که تا 48 ساعت آینده مشکلات این مناطق به طور کامل برطرف می شود.

مدیرکل بحران خراسان رضوی، تربت جام، گناباد، رشتخوار و تاباد گفت: تیم امداد و نجات هلال احمر با آمبولانس ها و موتور تلمبه ها آماده باش کامل است و تاکنون 92 حادثه در چهار شهرستان گزارش شده است.

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان رضوی نجات، امدادرسانی و توزیع مواد غذایی و معیشتی هم اکنون در حال انجام است و هم اکنون در وضعیت نزدیک به ثبات قرار داریم. اما با توجه به اخطار هواشناسی تا ساعت پایانی چهارشنبه 30 دی ماه در آمادگی کامل بودیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا