علمی و پزشکی

جراحی چاقی چیست و جراح چاقی کیست؟

بنابراین ، این موضوع جراحی چاقی را در اولویت قرار می دهد. به گفته وزارت بهداشت ، 29 میلیون ایرانی دارای اضافه وزن و چاقی هستند و اکثر آنها به دلیل چاقی تحت عمل جراحی قرار می گیرند. به گفته جراح چاق دکتر سلیمی ، اکنون این آمار روز به روز در حال افزایش است زیرا افراد موظف به تناسب اندام هستند. برای اینکه بدانید جراحی چاقی چیست ، ادامه مطلب را بخوانید تا در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید تا در صورت نیاز به استفاده از آن با دانش کافی از آن استفاده کنید.

مطالب شامل:

  1. جراحی چاقی چیست؟
  2. هدف از جراحی چاقی چیست؟
  3. انواع روشهای جراحی چیست؟
  4. حقایق مربوط به برداشتن جراحی چیست؟
  5. آخرین کلمه

جراحی چاقی چیست و جراح چاق کیست؟

جراحی چاقی چیست؟

برخی افراد ممکن است از جراحی چاقی به عنوان جراحی کاهش وزن یاد کنند. این جراحی باعث تغییراتی در سیستم گوارش انسان می شود و این تغییرات منجر به کاهش وزن و کاهش وزن می شود. جراحی چاقی به طور کلی در زندگی فرد نقش دارد تا میزان کالری مصرفی در طول روز را محدود کرده و غذای کمتری را در طول روز جذب کند. در برخی موارد ، شاخص توده بدنی فرد تعیین می کند که نمی تواند از رژیم غذایی و ورزش استفاده کند و وزن خود را کاهش نمی دهد. به همین دلیل آنها موظف به استفاده از برداشتن جراحی هستند. زیرا اضافه وزن باعث ایجاد بیماریهای مختلفی می شود که می تواند برای سلامتی انسان خطرناک باشد. یک گزینه خوب که می تواند باعث کاهش قابل توجه و برگشت ناپذیر وزن شود ، جراحی چاقی است. به همین دلیل ، شناخته شده است که یک موضوع مهم در جامعه ما است.

هدف از جراحی چاقی چیست؟

مهمترین دلیلی که افراد از جراحی چاقی استفاده می کنند بهبود کیفیت زندگی آنها است. علاوه بر این ، استفاده از جراحی چاقی می تواند سلامت جسمی و روحی را برای افراد به ارمغان بیاورد و روحیه افراد را به دلیل ورزش به طرز شگفت آوری افزایش دهد. در این حالت ، از دست دادن اعتماد به نفس بازیابی می شود. علاوه بر این ، جراحی چاقی را می توان در روند بیماری ، خطر چاقی م ensureثر دانست و سلامت انسان را تضمین کرد و افراد را در برابر بیماریهای زیر محافظت کرد.

  • بیماری قلبی
  • آپنه خواب شدید
  • دیابت نوع 2
  • سکته
  • بازتاب معده
  • فشار خون بالا

جراحی چاقی اغلب زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که فرد نتواند با استفاده از استراتژی های طبیعی مانند ورزش و ورزش مناسب همراه با رژیم غذایی مناسب به بدن ایده آل خود برسد.

جراحی چاقی چیست و جراح چاق کیست؟

انواع روشهای جراحی چیست؟

چندین روش شناخته شده برای برداشتن جراحی وجود دارد که مهمترین آنها استفاده از برداشتن جراحی است. این نوع جراحی برخلاف جراحی باز می تواند بخیه را از جراحی خارج کرده و زمان بهبودی عمل جراحی را تا حد زیادی کاهش دهد. بنابراین اکثر جراحان از این روش برای جراحی کاهش وزن استفاده می کنند. شایع ترین جراحی های کاهش وزن شامل سوراخ شدن معده ، آستین ها ، معده ، گروه معده قابل تنظیم و مجرای اثنی عشر است. هر یک از این استراتژی های جراحی چاقی مزایا و معایب خاص خود را دارد که ما قصد داریم در ادامه توضیح دهیم.

آستین معده

یکی از بهترین جراحی هایی که طرفداران زیادی دارد ، جراحی آستین مد سلیمی است. برای این کار باید بیشتر معده را خارج کنید و این محلول باعث می شود بیمار در طول روز غذای کمتری بخورد و سریعتر احساس سیری کند. از آنجا که معده هورمون های گرسنگی تولید می کند ، آستین ها قسمتی از معده را که قادر به تولید هورمون گرسنگی است خارج می کنند. کاهش وزن با خستگی و خستگی مداوم همراه خواهد بود. با گذشت زمان ، بیماریهای مرتبط با چاقی نیز با این جراحی از بین می روند.

بای پس معده

یکی از استاندارد ترین جراحی های کاهش وزن در جهان ، جراحی بای پس معده است. برای انجام این کار ، قسمت کوچکی از معده به روده کوچک متصل می شود به طوری که وقتی فردی غذا می خورد مستقیماً به قسمت کوچک معده می رسد و فرد بلافاصله احساس سیری می کند. برای انجام این جراحی چاقی ، باید دستورالعمل های پزشک را به درستی دنبال کنید تا ویتامین ها و مواد معدنی را فاقد آن نباشد. دلایل محکم زیادی برای کاهش وزن بعد از عمل بای پس معده وجود دارد که مهمترین آنها کاهش مصرف غذا است و دلیل دوم این است که غذای کمتری به دلیل کنترل روده جذب می شود.

حقایق مربوط به برداشتن جراحی چیست؟

در حال حاضر ، بدانید که جراحی چاقی چیست. حال ، اگر شما کاندید مناسبی برای عمل جراحی تومور هستید ، بهتر است این مسائل را در نظر بگیرید تا در مورد جراحی تومور با دیدگاه واضح تری تصمیم گیری کنید.

  • چاقی فقط یک مشکل آشکار نیست. در عوض ، علت اصلی آن اختلال متابولیک است و سعی می کند متابولیسم بدن را کند کند. این فرد با کاهش میزان غذای خورده شده کاهش وزن را تجربه نخواهد کرد.
  • خنثی سازی تغییرات متابولیک به دلیل برداشتن جراحی رخ می دهد. بنابراین ، پس از جراحی ، بلافاصله رژیم غذایی کامل ارائه می شود.
  • خطر جراحی چاقی با جراحی کیسه صفرا یکسان است و اثرات چاقی بر بدن بیشتر از جراحی است.
  • جراحی چاقی یک تجربه احساسی است. برای افزایش اعتماد به نفس خود در این زمینه ، نیاز به حمایت پزشک دارید.

جراحی چاقی می تواند فشار خون بالا ، آرتریت و دیابت نوع 2 را بهبود بخشد.

  • اگر چاقی برای سلامتی انسان خطری ایجاد کند ، بیمه می تواند هزینه جراحی چاقی را تامین کند.
  • از آنجا که از لاپاراسکوپی در جراحی زنان استفاده می شود ، بخیه ها روی بدن نخواهند بود و زمان بهبود بسیار کوتاه خواهد بود. پس از دو هفته استراحت ، بیماران می توانند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.
  • پس از دو ماه ، معده شروع به اتخاذ شیوه زندگی جدید می کند و با گذشت زمان بدن انسان ایده آل می شود.
  • میزان موفقیت سزارین در 5 سال گذشته 85٪ شناخته شده است و از این طریق می تواند به افراد در رسیدن به سلامت مورد نظر کمک کند.

آخرین کلمه

با به اشتراک گذاشتن این اطلاعات ، متوجه خواهید شد که جراحی چاقی چیست و مزایای مهم آن را می دانید. با این اوصاف ، اگر کاندید مناسبی برای جراحی اسکیزوفرنی هستید ، بهتر است به پزشک متخصص در این زمینه مراجعه کنید تا با مشورت با وی ، راه حل مناسب برای عمل جراحی امکان پذیر باشد. بله برای شما و می توانید به اندام مورد نظر برسید. این مهم است که بدانید اگر از رژیم غذایی مناسب پیروی کنید و علاوه بر جراحی زنان به طور منظم ورزش کنید ، روند کاهش وزن شما افزایش می یابد و ممکن است کاهش وزن را تجربه کنید.

* تبلیغات

دکمه بازگشت به بالا