تازه های کسب و کارعمومی

تاثیر قهوه بر چاقی و لاغری

تاثیر قهوه و کافئین بر ورزش و بدنسازی

وقتی  قهوه گانودرما و جینسینگ دکتر بیز می‌نوشید، کافئین وارد خون شما می‌شود. کافئین محرک هوشیاری و انرژی است. بنابراین سرحال‌تر و پرانرژی‌تر در ورزش حاضر خواهید شد. همچنین قهوه باعث می‌شود تا در برابر خستگی مقاوم‌تر شوید و استقامت‌تان بیشتر شود.

علاوه بر این‌ها نوشیدن قهوه قبل از ورزش، باعث افزایش متابولیسم و میزان چربی‌سوزی شما خواهد شد و شما در حین ورزش و بعد از آن کالری سوزی‌تان ادامه دارد. بنابراین می‌بینیم که به طور کلی تاثیر قهوه بر ورزش مثبت است و مصرف قهوه برای لاغری نیز مفید است.

فواید نوشیدن قهوه قبل از ورزش

اگر قبل از ورزش و بدنسازی قهوه می‌نوشید و از فواید و مزایای آن خبر ندارید؛ با دقت موارد زیر را بخوانید تا خیال‌تان به طور کلی از این بابت راحت شود.

۱. قهوه به چربی سوزی و افزایش انرژی کمک می کند

سطح بالای کافئین در قهوه باعث می‌شود که میزان چربی سوزی شما در حین ورزش به طور قابل توجهی بالا برود. علاوه بر این، نوشیدن قهوه در صبح به معنای مصرف کالری کمتر در طول روز است؛ زیرا کافئین اشتها را کم می‌کند.

تحقیقات نشان می‌دهد که با نوشیدن منظم قهوه، متابولیسم بدن شما و به تبع آن چربی سوزی‌تان به طور قابل توجهی افزایش پیدا می‌کند. این بدان معناست که قهوه برای لاغری مفید است و چربی سوزی موثری را در طول تمرین و چند ساعت پس از آن برای شما ایجاد می‌کند.

آیا قهوه چاق کننده است ؟

قهوه، می تواند یک عامل مؤثر در افزایش وزن به شمار رود. چنان چه در زمینه مصرف قهوه، سه عامل ورزش کردن، آب خوردن زیاد و نیز نوشیدن قهوه کم کافئین، رعایت نشود، قهوه به یک عنصر چاق کننده، مبدل می گردد.

سایت ما فروش قهوه گانودرما مستقیم کلیه ی محصولات با برند دکتر بیز از جمله قهوه سوپریم گانودرما است. شما می توانید بهترین قیمت قهوه سوپریم یا قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را از این مرجع در اختیار داشته باشید و خریدهای خود را از آن انجام دهید.

چنان چه، بدن میزان بالایی از کافئین را در طول روز دریافت نماید، مغز فرمان گرسنگی را بیش از حد لازم صادر می نماید. این امر، سبب می گردد که بدن، بیش از حد لازم برای بدن، کالری دریافت نماید.

  • قهوه یک نوشیدنی انرژی زاست

نوشیدن قهوه، سبب می شود که انسان، کمتر احساس خستگی و بی حالی کند. زیرا که کافئین موجود در قهوه، یک محرک قوی به شمار می رود. فرد با مصرف قهوه، میزان بالایی از کافئین را وارد جریان خون خود کرده و آن را به سمت مغز، هدایت می نماید.

هنگامی که کافئین به بخش عصبی مغز می رسد، باعث انسداد انتقال دهنده عصبی آدنوزین می گردد. با انسداد این انتقال دهنده عصبی، میزان انتقال دهنده های عصبی نظیر نوراپی نفرین و دوپامین افزایش می یابد.

این امر سبب می شود که احساس خواب آلودگی از انسان دور شده و فرد احساس تحرک و شادابی بیشتری بنماید. کافئین موجود در قهوه، باعث تقویت حافظه و افزایش میزان هوشیاری می گردد و تاثیری مستقیم بر بهبود عملکرد مغز دارد.

در این بازار داغ  خرید قهوه موکا دکتر بیز و فرو قهوه گانودرما دکتر بیز حواستان باشد در دام افراد سودجو نیفتید! افرادی که قهوه گانودرما دکتر بیز تقلبی را میفروشند معمولا با قیمت های بسیار پایین تر میفروشند و مشتریان را از این راه جذب میکنند.

دکمه بازگشت به بالا