استان ها

توضیح سخنگوی فدراسیون کشتی در مورد برگزاری جام باشگاه‌های جهان

جوایز دلاری برای کشتی گیران برتر

محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی از تلاش این فدراسیون برای میزبانی جام باشگاه های جهان تا قبل از پایان سال خبر داد.

محمد ابراهیم امامی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره برگزاری جام باشگاه های جهان گفت: تمام تلاش فدراسیون بر این است که این بازی ها برگزار شود. البته باید سه شنبه در همین مورد با کمک رئیس لیگ با اسپانسرها جلسه ای داشته باشیم که متاسفانه یکی از بستگان وی فوت کرد و جلسه به اوایل هفته آینده موکول شد.

وی گفت: فدراسیون در تلاش است تا قبل از پایان سال میزبان جام باشگاه های جهان در رشته های کشتی آزاد و آزاد باشد. با وجود نوسانات ارزی، برای این مسابقات جوایز دلاری در نظر گرفته شده است. در مورد زمان و مکان برگزاری مسابقات و جوایز در جلسه با حامیان مالی این مسابقات صحبت خواهیم کرد و پس از تایید نهایی فدراسیون جزئیات این مسابقات را به طور رسمی اعلام خواهد کرد.

سخنگوی فدراسیون کشتی با اشاره به تعداد تیم های شرکت کننده در این مسابقات خاطرنشان کرد: آنچه مد نظر ما است این است که چهار تیم خارجی و دو تیم داخلی در این مسابقات حضور دارند که کشتی آزاد سه تیم داخلی و سه تیم خارجی میزبان مسابقات خواهند بود. مسابقات اما باید با اسپانسرهای این مسابقات صحبت کنیم تا میزان حمایت آنها مشخص شود، برای فدراسیون بسیار مهم است و تلاش می کنیم تا قبل از پایان مسابقات آنها را آماده کنیم. سال ها

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا