ورزشی

واکنش رسمی فدراسیون فوتبال ایران به خبر تعلیق از سوی فیفا – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین ، فدراسیون فوتبال ایران با صدور بیانیه ای به دلیل مخالفت با اصلاح اساسنامه فدراسیون ، به خبر تعلیق فیفا واکنش نشان داد.

فدراسیون در بیانیه ای گفت:

وی ادامه داد: همانطور که در روزهای گذشته باید اطلاعات مربوط به مکاتبات بین فدراسیون فوتبال ایران و فدراسیون جهانی روشن شود و تغییرات در قوانین اصلاح و پیش نویس فدراسیون فوتبال مطابق با برنامه زمان بندی است. قبلاً تصویب شده است. فیفا تعهد خود را نسبت به تعهدات ملی و بین المللی تمدید کرده است.

فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران پس از جمع آوری نظرات نمایندگان مجلس در پایان مهلت ، متن متن اساسنامه جدید را مطابق با برنامه به فیفا ارسال و در انتظار پاسخ و اظهارنظرهای فدراسیون جهانی است. در گذشته پاسخ های مربوطه از جمله اقدامات اصلاحی دریافت می شد. برخلاف شایعات ، مجموعه موارد اصلاح شده بسیار محدود است و برخی از اصطلاحات مورد استفاده فیفا با همکاری و هماهنگی کمیسیون تنظیم مقررات فدرال اجرا می شود.

طبق قوانین و مقررات فدراسیون جهانی ، مهلت ارسال ، پاسخ به آن و اصلاح اساسنامه توسط فدراسیون ایران تعیین شده و اعلام شده است که این یک روند عادی برای تبادل اسناد مشابه است. . بنابراین ، طبق رسم خود ، فدراسیون فوتبال ایران پیش نویس تجدید نظر شده را به موقع ارسال می کند.

نکته تاسف بار این است که سردرگمی نامشخص است و گاهی در این زمینه علیه منافع فوتبال ملی ایران هدف قرار می گیرد. گسترش شایعات آشکار ، به ویژه ظن تعلیق در همه ، در چنین شرایطی ذکر نشده است و هیچ مکاتبات جام جهانی با فدراسیون ایران و آن وجود ندارد. فقط اضطراب غیر ضروری ایجاد کنید. در جامعه و خصوصاً در بین هواداران فوتبال.

از رسانه های پیشنهادی خواسته شده است كه در این مسیر حساس و روند كلیدی اصلاحات قانون اساسی بمانند ، كه نقشه راه آینده فوتبال ایران را ترسیم می كند و از منافع ملی فوتبال این كشور حمایت می كند زیرا. بدون شک ، ایجاد ظن تعلیق خلاف منافع ملی است. .

دکمه بازگشت به بالا